یک چینی دیگر به بیماری طاعون خیارکی مبتلا شد

© Sputnik / Miguel Сandеla /  مراجعه به بانک تصاویر یک چینی دیگر به بیماری طاعون خیارکی مبتلا شد
یک چینی دیگر به بیماری طاعون خیارکی مبتلا شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مورد دیگر از بیماری طاعون خیارکی در چین به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال تأیید رسمی شیوع طاعون خیارکی در این کشور، یک مورد دیگر از این بیماری در چین به ثبت رسیده است. روز سه شنبه 7 ژوئیه ، دوربین مدار بسته در شبکه اجتماعی در چین ویدئویی از مبتلایان به این بیماری را منتشر نموده است.

مردی در چین به نوعی بیماری طاعون پوستی مبتلا شد  - اسپوتنیک ایران
مردی در چین به نوعی بیماری طاعون پوستی مبتلا شد

این بیماری ویروسی کشنده که توسط یک فرد آلوده از طریق گزش پشه منتقل می شود ، در روز یکشنبه 5 ژوئیه در یکی از ساکنان شرق گواندا تشخیص داده شد.

بیمار مبتلا در بیمارستان محلی معالجه می شود. وی اخیراً از سفر به کشورهایی مانند هند ، میانمار ، پاکستان بازگشته است.

لرز و تب بالا، سرگیجه، درد شدید عضلات و مفاصل، کوفتگی و سر درد از علائم این بیماری است که پس از ۲۴ ساعت، پوسته هایی به شکل خیارک بر روی بدن بیمار به‌وجود می‌آیند.

پیش از این، یک دامدار به طاعون عفونی با نام "طاعون خیارکی" در شمال چین مبتلا شده است. این بیماری در کانون اپیدمیولوژیک طاعون قرار دارد، اکنون بیمار تحت درمان قرار دارد و وضعیت وی با ثبات ارزیابی می شود. پس از این ، در شهر اوراد-زونگچی بینان-نور سطح سوم هشدار اپیدمیولوژیک این بیماری را اعلام کرد.

به گفته مسئولان ، خطر شیوع این بیماری در بین جمعیت در سطح شهر وجود دارد ، در این راستا در این منطقه شکار حیوانات وحشی توصیه نمی شود و اگر کسی شک دارد که به این بیماری مبتلا شده است باید فوراً آن را گزارش کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала