ماسک تنها راه رهایی از ابتلا به ویروس کرونا +عکس

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر جدید ترین اظهارنظر درباره ضرورت زدن ماسک بهداشتی در شرایط فعلی
جدید ترین اظهارنظر درباره ضرورت زدن ماسک بهداشتی در شرایط فعلی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موثرترین راهکار مقابله با بیماری کووید ۱۹ در شرایط عدم دستیابی به دارو، درمان قطعی و واکسن کرونا، ماسک زدن می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به ضرورت استفاده از ماسک به عنوان تنها راه حل موجود برای عبور از بحران گسترش دوباره بیماری کرونا پرداخت. این در حالیست که با توجه به وضعیت قرمز در ۹ استان و حالت هشدار در بیش از ۹ استان دیگر استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی، ادارات، تاکسی‌ها در ایران برای تمامی شهروندان اجباری شده است.

کاربران بسیاری نیز با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ارزان‌ترین و ساده‌ترین حالت مقابله با این بیماری همه‌گیر را ماسک زدن می‌دانند. این کاربران از بی‌توجهی برخی از شهروندان و عدم رعایت مسائل بهداشتی گلایه دارند و معتقدند اگر همه مردم با اتحاد به جنگ کرونا بروند بر آن غلبه خواهند کرد و از تعداد مبتلایان و جان باختگان این ویروس منحوس به طور چشمگیری بکاهند.

View this post on Instagram

A post shared by Khabaronline | خبرآنلاین (@khabaronlinee) on

کاربرانی اما به بایدها و نبایدهای استفاده از ماسک‌های بهداشتی اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند افراد باید به شکل صحیحی از ماسک استفاده کنند به طوری که دهان، بینی و چانه کاملا پوشانده شود، اجتناب از برداشتن ماسک حین صحبت با دیگران، عدم استفاده مجدد از ماسک و سایر نکاتی که به پیشگیری و عدم انتقال بیماری کرونا کمک می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала