ژنرال سابق اسرائیل: تل‌آویو باید آماده پاسخ احتمالی تهران باشد

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر ژنرال سابق اسرائیل: تل‌آویو باید آماده پاسخ احتمالی تهران باشد
ژنرال سابق اسرائیل: تل‌آویو باید آماده پاسخ احتمالی تهران باشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده پیشین ستاد اطلاعات ارتش اسرائیل بر لزوم آماده باش تل آویو برای مقابله با پاسخ ایران تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اسرائیل نیوز،  ژنرال عموس یادلین، رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل در واکنش به حادثه اخیر آتش سوزی در سایت نطنز اظهار داشت: آیا ایرانی‌ها به حادثه دانستن این اتفاقات ادامه می‌دهند یا مانند موارد اخیر، لحن خود را تغییر داده و کسانی را عامل آن خواهند دانست؟ این مسئله تأثیر زیادی بر روی پاسخ خواهد داشت.

اظهارت وزیر خارجه اسرائیل درباره حادثه نطنز - اسپوتنیک ایران
اظهارت وزیر خارجه اسرائیل درباره حادثه نطنز

فرمانده پیشین ستاد اطلاعات ارتش اسرائیل هشدار داد در صورتی که ایران اسرائیل را مقصر حوادث اخیر بداند، تل‌آویو باید به‌صورت عملیاتی آماده پاسخ احتمالی تهران باشد که ممکن است به‌صورت حمله سایبری، موشکی یا اقدام در دیگر کشورها انجام شود.

ژنرال یادلین گفت:‌ بحران اقتصادی می‌تواند موجب خویشتن‌داری بیشتری شود اما همین عامل می‌تواند موجب شود آن‌ها (ایران) اقدامات تهاجمی‌تری انجام دهند.

پیش از این، کیوان خسروی، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی عصر روز جمعه اعلام کرد: بررسی‌های فنی و امنیتی انجام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط، علت وقوع حادثه در مجتمع هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن در نطنز را که بامداد پنج شنبه ۱۲ تیرماه به وقوع پیوست به صورت دقیق مشخص کرده است. به دلیل برخی ملاحظات امنیتی علت و چگونگی بروز این حادثه در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала