تلفظ عجیب نام مولوی در مسابقه زنده شبکه پنج +ویدئو

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر آثار عکاسان ایرانی جزو برندگان پیشتاز در مسابقه عکاسی خبری استنین در روسیه
آثار عکاسان ایرانی جزو برندگان پیشتاز در مسابقه عکاسی خبری استنین در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران به تلفظ اشتباه نام شاعر نامدار جلال الدین محمد بلخی توسط مجری شبکه پنج واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از بخشی از یک مسابقه تلویزیونی به صورت زنده از شبکه پنج تلویزیون ایران در فضای مجازی منتشر می‌شود که در آن مجری در حین خواندن سوال مسابقه برای شرکت کننده نام شاعرانی همچون رودکی و مولوی را به شکلی غیر صحیح تلفظ می‌کند و این موضوع موجب عصبانیت و خشم کاربران می‌شود و از این اتفاق انتقاد می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by برترين كليپ هاي روز دنيا (@irani.funy) on

کاربران با نظرات متفاوت معتقدند برای هر کاری نیاز به مهارت است و اگر شخصی مهارت انجام کاری را ندارد بهتر این است که از انجام آن کار صرف نظر کند چراکه ممکن است به طور ناخواسته باعث ناراحتی و توهین به سایرین شود. گروهی از کاربران رفتار خانم مجری جوان را محکوم می‌کنند و معتقدند او آگاهانه با نام شاعران شوخی کرده است و این غیرممکن است که کسی نام این شاعران بزرگ را حتی یک بار در زندگی خود نشنیده باشد. جمع دیگری از کاربران نیز عنوان می‌کنند این اتفاق نتیجه پارتی بازی و استفاده از روابط برای استخدام افراد بی‌سوادی و کم‌سواد در سازمان صدا و سیما است. و تعدادی از کاربران خواستار برخورد با این مجری و مجریانی که با هر موضوعی شوخی می‌کنند هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала