سه ماسک مفید برای پوست زنان

© Fotolia / dimitriy سه ماسک مفید برای پوست زنان
 سه ماسک مفید برای پوست زنان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با موز، کیوی و پرتقال می توانید پوست خود را زیبا کنید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، کیوی میوه مفید برای پوست صورت است.  کیوی غنی از ویتامین ای و سی است که در زیبایی پوست اهمیت دارد . کیوی را له کرده و با کشک 15 دقیقه روی صورت بمالید بعدبا آب بشویید، کیوی موجب لطافت پوست شما می شود.

چای - اسپوتنیک ایران
چای سیاه بهترین نوشابه لاغری

 پوست پرتقال را درآفتاب خشک کرده وله کنید و با ماست ترکیب کنید و روی صورت بمالید و بعد از3دقیقه بشویید، آب پرتقال منافذ پوست را می بندد.

موز میوه مناسیی برای ماسک صورت است. پتاسیم موجود در موز به جوانسازی ، و از بین بردن چین و چروک کمک می کند .موز را له کنید و روی صورت بمالید بعداز 10 تا 15 دقیقه صورت را با آب سربشویید و به خوبی لمس کنید که چقدر پوست نرم می شود .

گفتنی است، به خرمالو "میوه زنان" گفته می شود. زیرا حاوی ویتامین بی 3 است ، که وظیفه زیبایی پوست و مو ما را بر عهده دارد. علاوه بر این ، این میوه به مقابله با روحیه افسرده کمک می کند. و بتاکاروتن به حفظ جوانی و بینایی کمک می کند. آهن موجود در خرمالو نه تنها با خستگی مبارزه می کند ، بلکه موجب زیبایی چهره می شود. با وجود طعم شیرین آن ، خرمالو کالری کمی دارد ، به همین دلیل توسط متخصصان تغذیه برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند توصیه می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала