دعوای شبکه‌های اجتماعی با دونالد ترامپ ادامه دارد

© REUTERS / Carlos Barriaدعوای شبکه‌های اجتماعی با دونالد ترامپ ادامه دارد
دعوای شبکه‌های اجتماعی با دونالد ترامپ ادامه دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توئیتر بار دیگر یک عکس منتشر شده توسط حساب دونالد ترامپ را حذف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، توییتر با استناد به نقض حقوق مولف، عکس منتشر شده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 30 ژوئن را حذف کرد.

در محل انتشار، هشداری مبنی بر حذف عکس در پاسخ به شکایت دارنده حق انتشار وجود دارد.

اقدام توئيتر جهت آزمايش راستي توئيت هاي ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اقدام توئيتر جهت آزمايش راستي توئيت هاي ترامپ

رسانه ها گزارش می دهند که این عکسی از روزنامه نگار نیویورک تایمز است که در مقاله‌ای درباره رئیس جمهور آمریکا منتشر شده بود. این نشریه به دلیل نقض حق نسخه برداری شکایتی را به توییت ارسال کرده است، این شبکه اجتماعی این خواسته را اجابت کرده است.

فیسبوک نیز پیشتر پستی از ترامپ را که دو کودک خردسال را نشان می داد حذف کرده بود. والدین کودکان از انتشار این عکس شکایت کردند.

درگیری رئیس جمهور آمریکا با توییتر ادامه دارد. دلیل آن هم اعلام یکی از پیام های ترامپ به عنوان دروغ بود. ساکن کاخ سفید در پاسخ تهدید کرد که اگر همچنان به خفه کردن صدای محافظه کاران ادامه دهند، شبکه های اجتماعی را کاملاً کنترل خواهد کرد و یا کاملاً خواهد بست. توییتر همچنین ویدئویی را که رئیس جمهور ایالات متحده منتشر کرده بود را با یک نشانه هشدار ویژه مبنی بر اینکه فایل دستکاری شده است، ضمیمه کرد.

این ویدیو که توسط رئیس جمهور، ترامپ به اشتراک گذاشته شده، مربوط به CNN بود. این ویدئو نشان می دهد که چگونه کودک سیاه پوست از یک سفید پوست فرار می کند. این قطعه با زیرنویس ها همراه است: "یک کودک وحشت زده از یک کودک نژادپرست فرار می کند." این ویدئو با این واقعیت به پایان می رسد که بچه ها در واقع برای بغل کردن دویدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала