پلمب خانه بازیگر پیشکسوت مرحوم +عکس

© Sputnik / Arina Topolevaآیا افزایش وام مسکن در خانه دارشدن ایرانیان کم درآمد کمک نخواهد کرد؟
آیا افزایش وام مسکن در خانه دارشدن ایرانیان کم درآمد کمک نخواهد کرد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانه داریوش اسدزاده پلمب شد!

به گزارش اسپوتنیک، خانه داریوش اسدزاده، بازیگر پیشکسوتی که چندی پیش درا فانی را وداع گفته بود، پلمب شده و همسر او آواره گشته است.  

ماجرا به گفته طاهره خاتون میرزایی، همسر داریوش اسدزاده از این قرار است که وقتی او با داریوش اسدزاده ازدواج کرده بعد از مدتی اجاره‌نشینی این خانه را به گفته بازیگر مرحوم خریده اند. حتی ۵۰ درصد از پول خرید این خانه را همسر داریوش اسدزاده داده و اسدزاده هم به او گفته است که سه دانگ این خانه متعلق به توست. پس از مدتی، داریوش اسدزاده به صورت گفتاری به همسر خود گفته است که بعد از مرگم همه منزل متعلق به توست که در کنار دریافت حقوق من بتوانی زندگی کنی. اما متأسفانه به محض اینکه این بازیگ پیشکسوت فوت کرده است، فردی مدعی شده است که صاحب خانه است. این شخص که ادعای خرید خانه از داریوش اسدزاده را دارد خانه را پلمب کرده و همسر او را از خانه بیرون کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by @janjali_tarin on

طاهره خاتون میرزایی با گلایه از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی و هنری مثل خانه‌سینما گفته است که به نهادهایی مراجعه کرده و نتوانسته‌ام مسئولان مربوطه را ببینم. هیچ‌کسی از ما سراغ نگرفته، انگار نه انگار که روزی  داریوش اسدزاده، در سریال‌های پربیننده تلویزیون مثل خانه سبز و فیلم‌های سینمایی همچون یتیم‌خانه ایران ایفای نقش کرده و به قول بسیاری از بزرگان هنر، اسدزاده خودش بخش عمده‌ای از تاریخ فرهنگ و هنر این مملکت است.

کاربران بسیاری معتقدند که به هر دلیلی همسر این بازیگر پیشکسوت نباید آواره شود. بهنوش بختیاری بانوی بازیگر در واکنش به این اتفاق عنوان کرده است که "شما رو به خدا قسم فكري براي خانواده اين عزيز كنيد...اگر اين خبر به گوش هركس رسيد اطلاع رساني كنه....من خانواده ايشون رو ميشناسم بسيار با شخصيت و بزرگوار هستند"

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала