گیلان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران

© Photo / shahrak-arash.comگیلان
گیلان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گیلان، بهشتی در مرز و بوم زیبای ایران، خطه‌ای سرسبز و بی‌انتها که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری همواره مورد توجه بوده است.

گیلان تابلوی نقاشی بی‌مانندی است که نقاش آن با دقت و وسواس زیادی، آن را ترسیم کرده است. گیلان به نوعی تمام اقلیم‌های طبیعی و آب و هوایی را شمال می‌شود. از شمال دریا و تالاب، رودخانه‌ها و تالاب‌ها و ساحل عریضی که در تمام قسمت شمالی استان کشیده شده. از جنوب بر عکس بخش‌های شمالی اقلیمی متفاوت داریم. بیابان‌ها و کوه‌های عظیم و سرچشمه سفیدرود بزرگ. با خرید ویلا شمال در هر نقطۀ این استان بیکران از موهبت‌های الهی بهره‌مند خواهید شد

به منطقه ساحلی  زیباکنار  می‌رویم. تلاقی زیبای آسمان و دریا و  پارک ملی بوجاق جایی که به ساحل شنی مرغان دریایی و ماهیگیران 4 فصلش و سواحل زیبایش شهرت دارد. زیباکنار  منطقه  ای بینظیر و زیباست . ساحلی  شنی با گوش ماهی ها کوچک بزرگ،  منطقه دریا و آفتاب،  بوجاقی که هرگز از دیدن پرندگان مهاجرش  سیر نخواهید شد. زمانیکه در روبروی دسته اسب ها در زیباکنار قرار می‌گیرید تصور می‌کنید به جایی بجز زمین تعلق دارید، پارک ملی بوجاق   زیباکنار  پوشیده از نیزارها و مسیرهای آبی متعدد که پرندگان زیبا در همه جا حضور دارند لذت دیدن مناظر را دوچندان می‌کند. زیباکنار   منطقه ای  است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

در طرح طاها آرش با خرید ویلا زیباکنار می‌توانید طبیعت زیبای گیلان را در تصویری از ساحل و دریا به همراه پارک بین‌المللی بوجاق و رودخانه سفیدرود و لوکیشن‌های زیبای گردشگری دیگر را در کنار هم خواهید داشت. علاوه بر این رشد سرمایه گذاری را به واسطه توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های پراهمیت در شمالی‌ترین و استراتژیک‌ترین منطقه آزاد شمال کشور یعنی منطقه آزاد انزلی خواهید داشت. به طور خلاصه باید گفت که علاوه به لذت بردن از استان گیلان پول و سرمایه خود را که می‌تواند حاصل سال‌ها پس‌انداز شما باشد به سمتی هدایت می‌کنید که علاوه بر کمک به رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه صنعت گردشگری می‌تواند منجر به کسب درآمد و ارزش‌افزوده روی سرمایه شما شود.

© Photo / shahrak-arash.comویلا شمال
گیلان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران - اسپوتنیک ایران
ویلا شمال

ویلا شمال گزینه‌ای است که شرکت انبوه‌سازان آرش به شما پیشنهاد می‌کند. با خرید ویلا در طرح طاها آرش با یک پیش پرداخت اندک و اقساط بدون بهره، مالک ویلای شهرکی در منطقه ساحلی زیباکنار باشید. شرکت انبوه‌سازان آرش بیش از 15 سال رزومه و تجربه و ده‌ها گواهینامه بین‌المللی و نیز گواهینامه رضایتمندی مشتریان را دارا می‌باشد که به پاس حمایت و اعتماد مشتریان طی سالیان متمادی بدست آورده.

گیلان این زیباترین مقصد گردشگری را با نگاهی دیگر دنبال کنید و از فرصت‌های بی‌شمار سرمایه‌گذاری آن بهره‌مند شوید.

شرکت انبوه‌سازان آرش در 15 سال سابقه تخصصی با پشتوانه یک تیم متخصص مهندسی به عنوان یک مشاور در حوزۀ سرمایه گذاری املاک در خدمت شما خواهد بود تا هر گونه اندیشه سرمایه گذاری متقاضیان را به مسیری برای این منظور هدایت کند.

فرصت‌های خوب خیلی سریع از دست می‌روند. از گیلان زیبا به‌خصوص زیباکنار باشکوه غافل نشوید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала