گفته های شاخ مجازی دستگیر شده در فرودگاه امام خمینی +ویدئو

© East News / Muhammed Muheisenیک زندانی در استرالیا شعار داعش را روی سر هم زندانیش برید
یک زندانی در استرالیا شعار داعش را روی سر هم زندانیش برید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مامورین سپاه خطاب به وحید خزایی: تو پسر ایران نیستی، شغال ایرانی!

به گزارش اسپوتنیک، وحید خزایی، شاخ اینستاگرامی که در زمینه اغفال دختران، تبلیغ مواد مخدر و سایت های شرط بندی و ... فعالیت می کرده است، در فرودگاه امام خمینی توسط اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شده است.

View this post on Instagram

A post shared by خبرگزاری فارس (@fars_news) on

یکی از نیروهای اطلاعات سپاه خطاب به وحید خزایی در ویدئویی می گوید که  آب خوردی ما با تو آب خوردیم. خندیدی ما با تو خندیدیم. گریه هم کردی ما با تو گریه کردیم. اینها را می گویم که فکر نکنی به ترکیه رفته ای و چرخیدی.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه جام جم | JameJam (@jamejamdaily) on

در ادامه این ویدئو مامور سپاه پاسداران عنوان می کند که تو پسر ایران نیستی تو شغال ایران هستی. همچنین وحید خزایی در این ویدئو اعلام می کند که 6 ماه معتاد بوده است.
View this post on Instagram

A post shared by #پوزخند 😏 (@poozkhand.tv) on

عده ای از کاربران معتقدند که ماجرای بازگشت وحید خزایی به لایو زنده او که چندی پیش با یکی از مجری‌های پرحاشیه فضای مجازی انجام داد بازمی‌گردد که به قول معروف پته تمام سایت‌های شرط‌بندی و کلک‌های‌شان را لو داد و در آخر گفت همه‌شان کلاهبرداری هستند. این دسته ازکاربران معتقدند که به دلیل همین حرف‌های وحید خزایی،‌ او از طریق یکی از روسای این سایت‌ها تهدید به قتل شده است و ترجیح داده به ایران بازگردد تا جانش را حفظ کند.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که خیلی خوب است که امثال وحید خزایی که کاری جز اخلال در امور و فساد در اینستاگرام ندارند دستگیر شوند و بهتر از آن این است که مفسدین اقتصادی نظیر خاوری نیز دستگیر شده و اقرار به مفاسد خود و همدستانشان نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала