ظریف: هر گونه محدودیت جدید توسط شورای امنیت، بر خلاف تعهدات اساسی است

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر ظریف: هر گونه محدودیت جدید توسط شورای امنیت، بر خلاف تعهدات اساسی است
 ظریف: هر گونه محدودیت جدید توسط شورای امنیت، بر خلاف تعهدات اساسی است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه ایران در جلسه شورای امنیت شورای سازمان ملل تمدید تحریم های تسلیهاتی علیه ایران با فشار آمریکا را مورد نکوهش قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه ایران در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت که به صورت مجازی برگزار شد در خصوص تمدید تحریم های تسلیهاتی علیه ایران گفت: هرگونه محدودیت جدید توسط شورای امنیت، بر خلاف تعهدات اساسی است که به ملت ایران داده شده است. در چنین سناریویی، گزینه‌های ایران، همانطور که قبلاً به بقیه طرف‌های برجام اطلاع داده شده، قاطع خواهد بود.

نبنزیا: قطعنامه آمریکا در مورد تحریم تسلیحاتی علیه ایران تصویب نخواهد شد - اسپوتنیک ایران
نبنزیا: قطعنامه آمریکا در مورد تحریم تسلیحاتی علیه ایران تصویب نخواهد شد

در توئیتر وزارت امور خارجه ایران چنین امده است: "به همین دلیل است که بیش از 40 سال از فشارهای آمریكا - چه از طریق طرح اتهامات یا جنگ و چه تحریم یا ترور- از جمله ترور بزدلانه قهرمان ضد تروریسم منطقه ما، سردار قاسم سلیمانی - نتوانسته است «ایرانیان را به زانو درآورد» یا بر دستگاه محاسباتی ملت ما تأثیر بگذارد."

وزیر امور خارجه در نشست آنلاین شورای امنیت سازمان ملل متحد در ادامه افزود: چنانچه باردیگر شورا تعلل ورزد، به منزله یک نسل عقبگرد در چندجانبه گرایی و حاکمیت قانون خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала