شناسایی ۲۴۵۷ بیمار جدید ویروس کرونا در ایران

CC BY 4.0 / IRNA / سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ایران
سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس اعلام وزارت بهداشت ایران، ۲ هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به "کووید-۱۹" در ایران شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۵ نفر بستری شدند.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به "کووید-۱۹" در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۵ مورد بستری شدند.

کرونا در ایران در حال بازگشت است - اسپوتنیک ایران
کرونا در ایران در حال بازگشت است

مجموع بیماران "کووید-۱۹" در کشور به ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار "کووید-۱۹" جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۱۸۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۰۴۹ نفر از بیماران مبتلا به "کووید-۱۹" در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۸۷ آزمایش تشخیص "کووید-۱۹" در کشور انجام شده است. استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استانهای سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала