توقف تبلیغات شرکت های بزرگ در فیس بوک

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر توقف تبلیغات شرکت های بزرگ در فیس بوک
توقف تبلیغات شرکت های بزرگ در فیس بوک
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت Adidas و زیر مجموعه آن یعنی Reebok و همچنین اتومبیل سازی Ford و برخی شرکت های دیگر به تحریم فیس بوک پیوسته و تبلیغات خود در این شبکه اجتماعی را متوقف کردند.

به گزارش اسپوتنیک شبکه CNBC در این خصوص اطلاع داد.

بر اساس اطلاعات این شبکه تا پایان ماه ژوئیه شرکت هایAdidas و Reebok تبلیغات خود در فیس بوک و اینستاگرام را قطع می کنند و از قصد خود برای تدوین معیارهای جدید برای خود و شرکایشان به منظور ایجاد مسئولیت و حفظ یک محیط امن خبر دادند. شرکت Ford در ۳۰ روز آینده نیز تبلیغاتی در این شبکه ها نخواهد داشت تا حضور خود در فیس بوک را ارزیابی نماید.

یکی از شرکت های بزرگ آمریکایی در زمینه فناوری اطلاعات Hewlett-Packardتبلیغات در فیس بوک را تا زمانی که این شبکه اجتماعی قابل اعتماد تر نشده است، قطع نمود. تولید کننده وسایل تمیز کننده Clorox و رستوران های  زنجیره ای Denny's، شرکت Edgewell Personal Care و Conagra نیز تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف کردند.

در عین حال شبکه Axios اطلاع داد که تصمیم مربوط به توقف تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام توسط شرکت Microsoft گرفته شده است که در تمایز با شرکت های دیگر به به خاطر سیاسی بودن فیس بوک بلکه نحوه نمایش تبلیغاتش نگران است.

خبرگزاری بلومبرگ روز شنبه اطلاعاتی را منتشر کرد مبنی بر اینکه بایکوت تبلیغات در شبکه های اجتماعی باعث شده است که مارک زاکربرگ رئیس فیس بوک ۷،۲ میلیارد دلار از دست بدهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала