موفقیت نخستین مادر مجرد صاحب فرزند پس از شش سال +عکس

© Fotolia / Ruslan Iefremovپاهای کودک در میان دست مادر
پاهای کودک در میان دست مادر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماجرای نخستین دختر مجردی که شش سال است صاحب یک دختر شده است!
View this post on Instagram

A post shared by مجله روز🎥 (@majaleh_ruz) on

به گزارش اسپوتنیک، آرزو افشار بانوی بازیگر ایرانی است که خبر مادر شدن او شش سال پیش اعلام شد. او در حالیکه مجرد بود به بهزیستی رفته و دختری را به فرزند خواندگی گرفت. او برای نخستین بار شش سال پیش در مجموعه ماه عسل شرایط خود را عنوان کرد. 
آرزو افشار  29 مرداد سال 1357 در حرم شاه عبدالعظیم رها شده بوده و در حالی که تنها یک روز از تولدش می گذشته به آمنه سپرده می شود و با نام گلنار به خانواده فعلی اش سپرده می شود. او نهایتا توسط یکی از اقوام دور خانواده فعلی اش از این موضوع مطلع می شود و بعد از آن روزهای سختی را می گذراند. روزهای سختی که شاید با حضور داوطلبانه اش در شیرخوارگاه آمنه، آن را برای رسیدن به آرامش و پذیرش این اتفاق آماده می کند.
پس از این اتفاق، او تصمیم می گیرد تا با سرپرستی پارمیدای شش ماهه، نخستین مادر مجرد در ایران شود. 
از این اتفاق 6سال گذشته است و آرزئ افشار اثبات کرده است که می تواند مادر خوبی برای پارمیدا باشد.
View this post on Instagram

A post shared by دونادو (@doonadoo) on

بسیاری از کاربان معتقدند که این بانوی با پشتکار اثبات کرده است که می توان در حالیکه مجرد بود، مادر خوبی نیز بود. به گفته این دسته از کاربران، این بانو به عده ای از کاربران که می گفتند او بدون همسر نمی تواند مادر کاملی باشد و پارمیدا طعم درست زندگی را نخواهد چشید، اثبات کرد که در اشتباه هستند.
عده ای کاربران نیز معتقدند که شهرت این بانوی بازیگر سبب شد تا بتواند کودکی را به فرزندی قبول کند و دختران مجرد عادی نمی توانند این کار را انجام دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала