وضع قوانین ویژه مربوط به همه‌گیری کرونا برای مسافران هوایی در اروپا

© Sputnik / Dmitrij Petrochenko /  مراجعه به بانک تصاویر وضع قوانین ویژه مربوط به همه‌گیری کرونا برای مسافران هوایی در اروپا
وضع قوانین ویژه مربوط به همه‌گیری کرونا برای مسافران هوایی در اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کشورهای اروپایی به دلیل همه‌گیری قوانین را برای مسافران هوایی تغییر می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش دویچه وله، در طول همه گیری COVID-19، مسافران در کشورهای اروپایی ملزم به پوشیدن ماسک از فرودگاه عزیمت به فرودگاه مقصد هستند. برخی از فرودگاه ها اجازه حمل بیش از یک ساک دستی را نمی‌دهند.

طبق دستورالعمل اتحادیه اروپا لازم است هر چهار ساعت ماسک را تغییر دهید. به مسافران توصیه می شود که حداقل یک ماسک یدکی با خود داشته باشند زیرا معمولاً بازرسی و دریافت کارت پرواز بیش از چهار ساعت طول می کشد. مسافرانی که به دلایل پزشکی قادر به پوشیدن ماسک پزشکی نیستند، از این قاعده مستثنی هستند.

هنگام بازرسی چمدان ها، مسافران باید فاصله اجتماعی 5/1 متری را رعایت کنند. قانونی که فقط یک ساک دستی را می توان با خود حمل کرد را رعایت کنند. باید فرایند جستجو را سرعت بخشد و خطر ابتلا به ویروس کرونا را در فرودگاه به حداقل رساند.

در این نشریه ذکر شده است که اجباری در اندازه گیری دما وجود ندارد، اما خطوط هوایی می توانند قوانین خاص خود را تعیین کنند. به عنوان مثال، هواپیمایی لوفت‌هانزای آلمان به مسافران خود پیشنهاد می دهد که آزمایش ویروس کرونا را درست در فرودگاه ها انجام دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала