انتقاد بایدن از ترامپ در مورد کرونا

© REUTERS / LEAH MILLISانتقاد بایدن از ترامپ در مورد کرونا
انتقاد بایدن از ترامپ در مورد کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بایدن، عملکرد ترامپ در برابر شیوع کرونا را به رفتار کودک تشبیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر امسال، عملکرد دولت آمریکا در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا را زیر سوال برد و خواستار گسترش دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا از طریق طرح «اوباماکر» شد.

ترامپ گفت که چگونه از بولتون سود برده است - اسپوتنیک ایران
ترامپ گفت که چگونه از بولتون سود برده است

بایدن افزود: ترامپ مثل بچه‌ای است که نمی‌تواند باور کند این اتفاق برای او افتاده است. خب، این همه‌گیری برای او اتفاق نیفتاده، برای همه ما اتفاق افتاده و وظیفه او ناله و شکایت کردن نیست؛ وظیفه او این است که کاری در این خصوص انجام دهد.

او همچنین به دولت ترامپ توصیه کرد دادخواست علیه این قانون مراقبتی مقرون به صرفه را متوقف کند و هشدار داد در غیر این صورت میلیون‌ها آمریکایی پوشش بیمه خود را در میانه همه‌گیری مرگبار کرونا در آمریکا از دست خواهند داد.

بایدن در واکنش به ادعاهای ترامپ درباره بالا بودن آمار مبتلایان آمریکا به دلیل آزمایش‌های تشخیصی بیشتر هم گفت که بدون شک آزمایش بیشتر جان انسان‌ها را نجات می‌دهد. بایدن همچنین از ترامپ به دلیل برتری دادن وجهه سیاسی خود بر سلامت جامعه انتقاد کرد.

وی طی سخنرانی خود در شهر لنکستر، ماسک مشکی به صورت زده بود و خود را با ترامپ که دوست ندارد با ماسک دیده شود، مقایسه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала