گفتگوی تصویری روسای جمهور روسیه و فرانسه

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر گفتگوی تصویری روسای جمهور روسیه و فرانسه
گفتگوی تصویری روسای جمهور روسیه و فرانسه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسای جمهور روسیه و فرانسه از طریق ویدئو کنفرانس با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به صورت ویدئو کنفرانس با یکدیگر گفتگو کردند.

در این گفتگوی ویدئویی، ولادیمیر پوتین به همتای فرانسوی خود پیشنهاد گفتگو در خصوص مبارزه با تهدیدات مشترک دو کشور را ارائه داد.

پوتين: حق وتو در شوراى امنيت يگانه راه جلوگيرى از برخورد مستقيم بين ابرقدرت هاست  - اسپوتنیک ایران
پوتين: حق وتو در شوراى امنيت يگانه راه جلوگيرى از برخورد مستقيم بين ابرقدرت هاست

رئیس جمهور روسیه گفت: امروزه ما با تهدیدهای جدیدی روبرو هستیم که یکی از آنها ویروس کرونا است. ما نمی توانیم بصورت حضوری با یکدیگر دیدار کنیم، اما به نظر می رسد که یاد گرفتیم در فرمتی جدید به فعالیت های خود بپردازیم که در برخی جهات حتی از جلسات معمول مؤثرتر است.

به گفته ولادیمیر پوتین، تهدیدهای گذشته که نیاز به مبارزه مشترک دارد، از بین نرفته اند.

رئیس جمهور روسیه افزود: تروریسم، کنترل مهاجرین، تغییر آب و هوا، به طور کلی پاندمی و نه تنها مبارزه با ویروس کرونا، متاسفانه سیستم کنترل تسلیحات در حال فروپاشی است، بدون شک همه این موارد، در دستور کار مشترک قرار دارند و فکر می کنم که امروز درباره موضوعاتی که اشاره کردم، گفتگو می کنیم.

همچنین ولادیمیر پوتین به هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی اشاره کرده و گفت: این پیروزی مشترک ما است، ما در روسیه هیچگاه فرانسوی ها را که در جبهه های شرقی همراه با سربازان شوروی جنگیندند را فراموش نخواهیم کرد. وی همچنین یادآوری کرد که 75 سال پیش در چنین روزی، منشور سازمان ملل منعقد شد.

ولادیمیر پوتین همچنین از همتای فرانسوی خود برای سفر به روسیه، دعوت بعمل آورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала