واکنش کاربران به خودکشی دو عاشق ایرانی + ویدئو، عکس

© Sputnik / Natalia Airiyan رودخانه
رودخانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر و پسری که عاشق هم بودند در رودخانه کارون دست به خودکشی زدند.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به اخبار منتشره در شبکه ها، دختر و پسری که عاشق هم بودند به علت مخالفت خانواده‌ی آن‌ها با ازدواجشان، در آب‌های پشت سد اندیکا با خودکشی به زندگی خود پایان دادند.

​این دو، پسرخانه، دخترخاله بودند. این اتفاق در شهرستان اندیکا خوزستان رخ داده و این دو جوان در رودخانه گدار کارون خودکشی کرده اند. به گفته برخی افراد محلی این دختر و پسر همدیگر را دوست داشتند اما با مخالفت خانواده ها مواجه شده بودند و در نهایت تصمیم به خودکشی همزمان گرفته بودند و به این ترتیب خود را در رودخانه انداخته بودند.

​در همین راستا به گفته نیروی یک نیروی امدادی، اعلام می شود روز دوشنبه دو جوان در رودخانه کارون شهرستان اندیکا غرق شده اند که افراد غرق شده شامل پسر ۲۲ ساله و دختر ۱۸‌ ساله هستند و این حادثه در محل ۷ کیلومتر پایین تر از پل گدارلندر اتفاق افتاده است.

 

به گفته این امدادگر، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مردم محلی و دیگر عوامل امدادی فورا در محل حادثه حاضر و به جست و جو یافتن این دو جوان مفقود شده در آب مشغول می شوند که پس از یک روز از غرق شدگی، توسط غواصان محلی از آب بیرون کشیده شدند.

​سرهنگ منصور نجفی نیا فرمانده انتظامی شهرستان اندیکا در این خصوص با تایید این خبر گفت:«اجساد دو جوان در رودخانه کارون غرق شده بودند، بعد از  یک روز تلاش عوامل امدادی و غواصان محلی از آب گیری شدند.

​همچنین حجت الاسلام شکری دادستان عمومی و انقلاب اندیکا، سرهنگ نجفی نیا فرماندهی انتظامی شهرستان اندیکا در این خصوص تاکید کرد:« علت این حادثه در دست بررسی و تحقیقات است لذا از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه خبر در خصوص حوادث و اتفاقات را تنها از مراجع معتبر دنبال کنند و نسبت به خبرهایی که از کانال های غیررسمی منتشر می شود، بی توجه باشند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала