اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال جاری

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehاصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال جاری
اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال جاری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اذعان داشت: قانون انتخابات ریاست جمهوری مجلس و شوراها دارای نارساهایی است که مجلس اصلاح این قوانین را در دستور کار خود قرار می دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای ایران در رابطه با اصلاح قانون انتخابات، بیان داشت: قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراها دارای اشکالات متعددی است و بر این اساس، اصلاح قانون انتخابات از اولویت‌های اصلی ما جهت پیگیری در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است.

خون بیماران کووید-19 در بازار سیاه پاکستان فروخته می شود - اسپوتنیک ایران
خون بیماران کووید-19 در بازار سیاه پاکستان فروخته می شود

جوکار افزود: یکی از برنامه‌های اصلی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست چرا که زمان زیادی تا انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراها باقی نمانده است.

وی تاکید داشت: بر این اساس، امسال کمیسیون با همکاری وزرات کشور و شورای نگهبان اصلاح قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطر نشان ساخت: اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هم برای ما دارای اهمیت بسیار زیادی است که قطعاً پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، این قانون را هم اصلاح خواهیم کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала