واکنش احساساتی کهنه سرباز روس به سخنان پوتین در رژه روز پیروزی + ویدئو

© Sputnik / Host photo agency / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش احساساتی کهنه سرباز روس به سخنان پوتین در رژه روز پیروزی + ویدئو
واکنش احساساتی کهنه سرباز روس به سخنان پوتین در رژه روز پیروزی + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امروز یکی از کهنه سربازان روس دعوت شده به رژه روز پیروزی در مسکو به سخنان رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در مورد نیروهای دشمن نابود شده توسط اتحاد جماهیر شوروی در جنگ کبیر میهنی با آلمان نازی واکنش احساساتی جالبی نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، این لحظه در ویدئوی  منتشر شده در کانال تلگرام رومان گالاوانوف، خبرنگار روزنامه کامسامولسکایا پراودا مشاهده می شود.

این فیلم نشان می دهد که کهنه سرباز روس وقتی که رئیس جمهور درباره نابودی "75 درصد از کل هواپیماها ، تانک ها ، قطعات توپخانه دشمن" صحبت می کند ، مشت خود را بالا می برد.

پیش از این گزارش شده بود که پوتین قبل از سخنرانی خود در مراسم رژه پیروزی بر آلمان نازی از جنگ دیدگان از جاهای خود بلند نشوند. رئیس جمهور هنگام رفتن به پشت تریبون با اشاره  از آنها خواست تا  در صندلی های نشسته و به افتخار وی از جایشان بلند نشوند.

امروز رژه 75 ـ مین سالگرد پیروزی بر فاشیسم در جنگ کبیر میهنی مردم شوروی در میدان سرخ مسکو برگزار شد و ولادیمیر پوتین به این مناسبت  سخنرانی کرد. این رژه که قرار بود طبق معمول  9 ماه مه انجام شود، امروز صورت گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала