روحانی، نام سه گروهی که نمی توانستند برجام را تحمل کنند را اعلام کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / روحانی، نام سه گروهی که نمی توانستند برجام را تحمل کنند را اعلام کرد
روحانی، نام سه گروهی که نمی توانستند برجام را تحمل کنند را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران: باید به مردم بگوییم یک دشمن ظالمانه به ما فشار می‌آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران گفت: سه گروه بودند که برجام را نمی‌توانستند تحمل کنند. داشتند خفه می‌شدند و می‌مردند و دق می‌کردند. یکی تندروهای آمریکا، یکی اسرائیل و دیگری ارتجاع منطقه‌ای بود. این سه نمی‌توانستند تحمل کنند.

روحانی: صادرات نفت ایران دیگر به تنگه هرمز گره نخواهد خورد - اسپوتنیک ایران
روحانی: صادرات نفت ایران دیگر به تنگه هرمز وابسته نخواهد بود

روحانی افزود: "یکی از رهبران کشورها به من گفتند وقتی کشورهای اروپایی صف بستند برای سرمایه گذاری این کشورهای مرتجع منطقه دق دارند می‌کنند. رفتار یک ادم کم تجربه را که رئیس جمهور آمریکا شد را دارید می‌بینید، خود مردم آمریکا می توانند قضاوت کنند. خب این‌ها توطئه کردند و این فشار عظیم را وارد کردند که ایران سه ماه دیگر تسلیم شود؛ خودش می‌آید و می‌گوید ایران پس از آن پای میز مذاکره می‌نشیند. صهیونیسم، تندروهای آمریکایی و کشورهای مرتجع منطقه فهمیدند اشتباه کرده‌اند."

رئیس جمهور ایران ادامه داد: ملت ما ایستادگی و مقابله کرد. امروز برای همه دنیا روشن است که با تحریم و فشار ما تسلیم نمی‌شویم. باید به منطق بیایند، می‌گویند حاضریم مذاکره کنیم. اینکه می‎گویند ما حاضریم مذاکره کنیم، دروغ فوق دروغ است؛ حرف عجیب و غریبی می‌زنند یعنی چی؟، چه کسی از میز مذاکره را شکست؟ چه کسی اتاق مذاکره را آتش زد؛ آنها بودند.

روحانی تاکید کرد: ما که در چارچوب منطق، اخلاق، سیاست و روابط بین‌المللی بودیم، این واقعیت را باید به مردم توضیح داد مردم کار بزرگی دارند انجام دهند و مقاومت می کنند این را باید برای مردم بیان کنیم و توضیح دهیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала