جزئیات جدید مرگ قاضی منصوری در رومانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / غلامرضا منصوری
غلامرضا منصوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابع محلی رومانی جزئیات جدیدی از مرگ قاضی منصوری در بخارست فاش کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «لیبرتاته» رومانی، روز به روز جزئیات بیشتری از زوایای پنهان قتل قاضی غلامرضا منصوری در رومانی فاش می‌شود. جسد وی در حالی چند روز پیش در هتل «دوک» بخارست کشف شد که به نظر می‌آید قرار بود قبل از سقوط، هتل را به مقصد نامشخصی ترک کند.

طبق گزارش نشریه نامبرده محلی پیش از آنکه روز جمعه قاضی منصوری بخواهد محل اقامتش را ترک کند، همه هزینه‌های هتل پرداخت شد و قرار بود تبادل انجام شود. پس از انجام تشریفات نهایی، قاضی منصوری به طبقه محل سکونتش رفت، ولی داخل اتاقش نشد و بعد از لحظاتی، از طبقات بالا به پایین پرتاب شد و جسدش در چند متری پذیرش هتل افتاد. سقوط وی باعث شکستگی، از هم گسستگی مفاصل و خونریزی داخلی شد.

واکنش وزارت خارجه ایران به مرگ قاضی منصوری - اسپوتنیک ایران
واکنش وزارت خارجه ایران به مرگ قاضی منصوری

این نشریه محلی نوشته بود: قاضی منصوری در روز حادثه همانند هفته‌های گذشته با افسر پلیس پرونده ملاقات کرد. افسر پلیس گفت که در این ملاقات هیچ نشانه‌ای دال بر احتمال یا توانایی اقدام جدی و خطرناک از سوی وی مشاهده نکرده بود».

پلیس رومانی همچنان در حال بررسی پرونده مرگ قاضی منصوری، تحلیل دوربین‌های مداربسته هتل و اظهارات شاهدان عینی است.

قاضی غلامرضا منصوری یکی از متهمان پرونده فساد «اکبر طبری» بود. وی که در اواخر سال ۱۳۹۸ از کشور خارج شده بود، چندی پیش با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از تمایل خود به بازگشت به کشور در اولین فرصت ممکن خبر داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала