رها شدن کیت‌های تشخیص کرونا در خیابانی در یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان +ویدئو

© AFP 2023 / STRدانشمندان ایرانی تست نانو برای تشخیص کرونا ساختند
دانشمندان ایرانی تست نانو برای تشخیص کرونا ساختند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوهای ارسالی از رها شدن کیت‌های تشخیص کرونا در یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان و انتشار آن در فضای مجازی با موجی از واکنش‌های انتقادی کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی کوتاه گزارش مردمی از رهاسازی کیت‌های تشخیص کرونا در خیابان وادی رحمت ۱۳ در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان، در صفحات مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌های بسیاری از کاربران را به دنبال داشت.

View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days) on

کاربران در واکنش به این خبر ضمن ابراز تعجب و تاسف عنوان می‌کنند مسئولین و کارشناسان مربوطه از یک سو مردم را به رعایت توصیه‌های بهداشتی ترغیب می‌کنند و از سوی دیگر این چنین جان مردم را به خطر می‌اندازند و جدایی از اینکه گروهی از مردم مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و هشدارهای بهداشتی را نادیده می‌گیرند، غفلت‌هایی از قبیل گم شدن تست‌های کرونا و رها سازی این کیت‌ها بر خطر مبتلا شدن مردم و فراگیری بیشتر این ویروس منحوس نیز می‌افزاید.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

برخی از کاربران هدف از این اقدام را مبتلا کردن سایر مردم به کرونا و یکسره کردن کار می‌دانند. این کاربران معتقدند باید این موضوع بررسی شود و مردم از طریق فضای مجازی آن را دنبال کنند که اگر در استان‌های مختلف این اتفاق رخ دهد فاجعه‌ای دیگر به بار خواهد آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала