مرگ تکان دهنده دو کودک در کرمانشاه

© Sputnikمرگ تکان دهنده دو کودک در کرمانشاه
مرگ تکان دهنده دو کودک در کرمانشاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو کودک سه و چهار ساله هرسینی به دلیل محبوس ‌شدن داخل خودرو و خفگی بر اثر گرما جان خود را از دست دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدا و سیمای ایران، سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از مرگ دو کودک ۳ و ۴ ساله در هرسین کرمانشاه در داخل خودروی سمند و خفگی بر اثر گرما خبر داد.

وام ازدواج در ایران آمار کودک همسری را 4 برابر کرد - اسپوتنیک ایران
وام ازدواج در ایران آمار کودک همسری را 4 برابر کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در تشریح ماجرا بیان داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ دو کودک خردسال در یکی از روستاهای شهرستان هرسین، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

آمویی افزود: با حضور پلیس در محل و تحقیقات لازم مشخص شد، یک دختر ۳ ساله به نام "دلنیا" و یک پسر ۴ ساله به نام "حسین" که دخترخاله و پسرخاله بودند پس از غفلت والدین خود، سوار بر یک دستگاه خودروی سواری سمند متعلق به خانواده یکی از آنها می شوند.

وی گفت: این دختر و پسر خردسال پس از حضور در داخل خودرو که زیر تابش آفتاب هم قرار داشته است، پس از دقایقی بازی کردن زمانی که قصد خروج از اتومبیل را داشتند در را روی خود بسته می بینند. تلاش و تقلای بی حاصل دختر و پسر خردسال و خستگی وارد شده به آن ها از یک سو و گرمای آفتاب هم از سوی دیگر باعث از حال رفتن آن ها در داخل خودرو می شود.

آمویی تصریح کرد: پس از گذشت بیش از دو ساعت، والدین دلنیا و حسین متوجه غیبت آن ها می شوند و پس از جست و جو، کودکان معصوم خود را در حالی که بی حال و بی حرکت داخل خودرو افتاده اند، پیدا می کنند.وی با بیان این که دختر خردسال پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد، یادآوری کرد: کار احیای پزشکان روی پسر ۴ ساله نیز متاسفانه موثر واقع نشد و هر دو کودک در اوج مظلومیت جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала