طفره رفتن بایدن از گفتن جمله زندگی سیاه ها مهم است

© AFP 2023 / Mandel Nganطفره رفتن جو بایدن از گفتن جمله زندگی سیاه ها مهم است
طفره رفتن جو بایدن از گفتن جمله زندگی سیاه ها مهم است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی از بکار بردن جمله "زندگی سیاه ها مهم است" خودداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه 6 ABC از بیان جمله "زندگی سیاه ها مهم است" خودداری کرد و گفت: زندگی همه انسان ها اهمیت دارد.

پیامد اعتراضات اخیر: صدور دستور بازنگری در مجسمه‌ها و اسامی خیابان‌های لندن  - اسپوتنیک ایران
پیامد اعتراضات اخیر: صدور دستور بازنگری در مجسمه‌ها و اسامی خیابان‌های لندن

مجری برنامه اشاره کرد كه در آمریكا یک جنبش بزرگ با شعار زندگی سیاه ها مهم است، در جریان است، اما شما می توان با انگشتان خود تعداد رهبران جمهوری خواه در واشنگتن که این جمله را بیان می كنند، بشمارید.

مایک پنس در پاسخ گفت: آنچه در مورد جورج فلوید رخ داد، یک فاجعه است. در این کشور ما از روز جونتینت (روز آزاد سازی بردها) جشن می گیریم و این کشور از بدو تاسیس بدنبال برابری و آرمانی شدن جامعه بوده است. ما همه برابر هستیم و آفریدگار همه ما را برابر خلق کرده، بنابراین به معنی واقعی زندگی همه مهم است.

معاون رئيس جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که برخی از ساكنان آمریكا، زندگی آفریقایی ها را به مهم نمی دانند، گفت: من با این جمله که بخش خاصی در بین آمریکاییها وجود دارد که اهمیت زندگی انسانی را مهم نمی دانند، مخالفم.

مجری برنامه گفت: به هر صورت ما متوجه شدیم که شما این عبارت را بیان نمی کنید. 

یادآوری می کنیم، که جنبش Black Lives Matter که شعارهای آن در شهرهای آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر به گوش می رسد، خواستار عدالت نژادی هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала