تدارکات کره شمالی برای جنگ تبلیغاتی با کره جنوبی

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر تدارکات کره شمالی برای جنگ تبلیغاتی با کره جنوبی
تدارکات کره شمالی برای جنگ تبلیغاتی با کره جنوبی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کره شمالی کار تهیه اوراقی برای "جنگ" تبلیغاتی علیه کره جنوبی را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری دولتی کره شمالی ضمن اعلام این مطلب ، با بیان اینکه اعلامیه ها و مطالب تبلیغاتی در دست چاپ است و دانشجویان دانشگاه های مختلف این کشور در حال آماده سازی "شروع جنگ" به محض دریافت اجازه ورود به مناطق مرزی از مقامات پیونگ یانگ هستند، به  دولت کره جنوبی وعده داده است "دوران دشوار " و "انتقام "در انتظار سئول خواهد بود.

 در خبر منتشره آمده است : "اوراق تبلیغاتی  علیه دشمنان در چاپخانه ها چاپ می شوند ، دولت کره جنوبی که به مدت دو سال با ترفندهای حیله گرانه خود، تمام امیدهای مردم کره شمالی به حصول توافق بین دو کره را به مسخره گرفته ... باید تاوان گناهان خود را پس دهد."

مرز دو کشور کره - اسپوتنیک ایران
اعزام نیروهای کره شمالی به منطقه غیرنظامی در مرز دو کره

این خبرگزاری  همچنین خاطرنشان كرد كه سئول "حتی ابتدایی ترین اصول اخلاقی" را نیز رعایت نمی کند وباید به این خاطر تاوان متناسبی پس دهد .

روابط بین سئول و پیونگ یانگ به این خاطر که شماری از سازمان های کره جنوبی از توقف فعالیت های خود علیه کره شمالی خودداری کردند. کره شمالی  بارها و بارها خواستار توقف این اقدامات مطابق با بیانیه مشترک رهبران جنوب و شمال کره در سال  2018 مبنی بر انصراف از خصومت علیه یکدیگر شده است.

کره شمالی با وجود وعده های فوری دولت کره جنوبی مبنی بر انجام تعدادی از اقدامات  در راستای رفع تنش کره شمالی به آشتی تن در نداده است. .  16 ژوئن ، کره شمالی ساختمان مرکز هماهنگی کره جنوبی واقع در قلمرو این کشور در نزدیکی منطقه غیر نظامی در شهر کائسونگ را منفجر کرد.

روز بعد ، ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی از ورود سربازان به مناطق مرزی ، از سرگیری رزمایش ها و اقدامات جدید دیگر علیه جنوب خبر داد.

در سئول پیونگ یانگ را در افزایش تنش مقصر می دانند اما قول داده اند   از توزیع اعلامیه های تبلیغاتی  در کره شمالی جلوگیری کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала