پوتین: ناآرامی‌های اخیر گویای بحران داخلی عمیق در آمریکاست

© Sputnikپوتین: ناآرامی‌های اخیر گویای بحران داخلی عمیق در آمریکاست
پوتین: ناآرامی‌های اخیر گویای بحران داخلی عمیق در آمریکاست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه مشکل اصلی در ایالات متحده را سیستم سیاسی این کشور دانست.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه علت ناآرامی‌های جاری در ایالات متحد را بحران‌های داخلی عمیق این کشور دانست.

رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: آنچه در ایالات متحده در حال رخ دادن است، تجلی برخی بحران‌های داخلی در این کشور است. هنگامی که او (دونالد ترامپ) در انتخابات پیروز شد، با روشی کاملاً دموکراتیک پیروز شد، ولی طرف بازنده انواع افسانه پردازی‌ها را برای زیر سئوال بردن مشروعیت رئیس جمهور بکار برد.

پوتین ضمن یادآوری این مطلب که وی معمولاً سعی می کند "درباره آنچه که در سایر کشورها اتفاق می‌افتد، اظهار نظر کوتاهی داشته باشد یا اصلاً اظهار نظر نکند، تصریح کرد: مشکل اصلی در ایالات متحده سیستم سیاسی این کشور است که احزاب منافع خود را بالاتر از منافع کل جامعه و مردم آمریکا قرار می دهند.

رئیس جمهور روسیه همچنین با تاکید بر اینکه مقامات روس با صرف هزینه و ضرر و زیان خاص، بطور کاملاً منظم در حال مقابله با ویروس کرونا در کشور هستند و مطمئناً با کمترین ضرر از این وضعیت خارج می شوند، گفت: ولی چنین اتفاقی در ایالات متحده رخ نمی دهد و چنین وضعیتی در سیستم اداره کشور نیز قابل مشاهده است. در روسیه یک دولت گسترده با کابینه وزراء در رأس و فرمانداران مناطق به عنوان یک تیم فعالیت می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала