بانوی بازیگر پیشکسوت ایرانی با ژنی از شوروی سابق +عکس

© Fotolia / dimitriyمواد غذایی مفید برای داشتن دندان های زیبا و لثه ای سالم
مواد غذایی مفید برای داشتن دندان های زیبا و لثه ای سالم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کتایون امیر ابراهیمی، بازیگر پیشکسوت ایرانی اعلام کرد دارای پیوند خانوادگی با اتحاد شوروی سابق و ریشه در آنجا است.

به گزارش اسپوتنیک، بانو کتایون امیرابراهیمی بازیگر پیشکسوت ایرانی در یک ویدئو اعلام کرده است که مادر او اهل شوروی سابق بوده است و دارای ژن روسی است.

View this post on Instagram

A post shared by 🌠سایت خبری ستاره‌ها (@setarehnews) on

پدر کتایون امیرابراهیمی کارمند وزارت خارجه بوده و وقتی به باکو رفته بود با مادر او آشنا شد و ازدواج کرد. مادر کتایون اهل باکو بود و تحصیلاتش را در شوروی گذرانده بود. او در مورد نحوه ازدواج پدر و مادرش گفته است که در سفری که پدرم به باکو رفته بود با مادرم آشنا شد و در آنجا از مادرم خواستگاری کرد. مادرم در شوروی تحصیل کرده بود و چون مدرک دانشگاه باکو در آن زمان معتبرتر از مدرک تحصیلی دانشگاه‌های ایران بود پس از این که مادرم به ایران آمد به عنوان دبیر ورزش مشغول به کار شد.

View this post on Instagram

A post shared by perspix (@perspix) on

همچنین در ویدئویی این بانو اعلام کرده است که نوه امیر الامرا است و دوست ندارد که منت کسی را برای بازی در فیلم یا سریال خود بکشد. او عنوان کرده است که هر کس مرا دوست دارد و دوست دارد که در فیلم او بازی کنم خودش بسمت من باید بیاید.
بسیاری از کاربران با ادای احترام نسبت به این بانوی بازیگر پیشکسوت عنوان کردند که باکو استان جدا شده ایران است و زمانی جزو شوروی سابق بوده است. بنابراین در هر دو حالت ژن او روسی محسوب نمی شود. بسیاری از کاربران زیبایی این بانو را تحسین کرده و معتقدند که یکی از بازیگران خوش سیمای ایرانی است. به گفته عده ای از کاربران، کارگردانان و تهیه کنندگان باید بیشتر از پتانسیل بازیگران قدیمی و پیشکسوت استفاده کنند تا بعدا افسوس فیلم های بازی نکرده آنان را نخورند.
بعضی از کاربران نیز غرور و فخر فروشی در این بازیگر را نپسندیدند و معتقدند که او طوری صحبت کرده است که گویی ژنی برتر از دیگران دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала