موسس تلگرام به مبارزه با گوگل و اپل فرا خواند

© AP Photo / Tatan Syuflanaموسس تلگرام به مبارزه با گوگل و اپل فرا خواند
موسس تلگرام به مبارزه با گوگل و اپل فرا خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاول دوروف بنیانگذار شبکه اجتماعی Vkontakte و پیام رسان تلگرام به مبارزه با انحصار گوگل و اپل در نصب نرم افزارها فرا خواند.

به گزارش اسپوتنیک، دوروف در توییتر خود ضمن بیان این مطلب نوشت این کار را باید بطور مستقلانه یا از طریق جایگزین Google Play و Apple Store انجام داد.

به گفته وی ، حق کمیسیون 30 درصدی که غول های اینترنتی از فروش محصولات دیجیتال می گیرند ، " بی خردانه" به نظر می رسد. این کار استارت آپ های (کسب و کارهای نوپا) جالب توجه را از بین می برد و صنایع تمام و کمال نوینی  نمی توانند ظاهر شوند. به گفته دوروف ، اکنون ده سال است که نهادهای  تنظیم و کنترل در این عرصه غیرفعال هستند. وی در رابطه با  AppStore پیشنهاد داد: "فقط نحوه نصب برنامه ها روی رایانه را تکرار کنید."

دوروف تسلیم فشار مقامات آمریکایی شد - اسپوتنیک ایران
دوروف تسلیم فشار مقامات آمریکایی شد

موسس تلگرام با استدلال یکی از مشترکان موافقت نکرد که گفت چنین سیاستی اپل باعث افزایش سرعت تلفن های هوشمند آن می شود ، زیرا ، به گفته وی ، مردم می توانند به طور مستقل نفع خود را ارزیابی کنند.

بتازگی دوروف ، شرکت های  فیسبوک و اینستاگرام بیشتر از یک سال است که با کلاهبرداری از طریق تبلیغاتی که به نام وی انجام می شود، کسب درآمد می کنند. وی برای اثبات درستی حرف های خود پست های تبلیغاتی از اینستاگرام با نقل قول هایی که به او تعلق نداشت را منتشر کرد. در این تبلیغات سازندگان از حرف ها و صحبت های او استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: چنین پیامهایی بیش از یک سال پیش در شبکه های اجتماعی ظاهر شد و بارها از آنها شکایت شده اما مجریان همچنان به آنها وضعیت رسمی می بخشند. بنیانگذار تلگرام در عین حال یادآوری کرد که سانسور سیاسی در فیس بوک بسیار سریع عمل می کند و این به ان معنا است در صورت تمایل  این شرکت می تواند با انتشار پیام های تبلیغاتی جعلی مقابله کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала