روش لاغری پس از قرنطینه

© Fotolia / Nomad_Soulروش لاغری پس از قرنطینه
روش لاغری پس از قرنطینه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خداحافظی با کیلوگرم وزن اضافه در زمان قرنطینه کرونا ویروس بسیار سخت است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله منتشر شده توسط  رئیس مرکز ملی تغذیه سالم، رئیس گروه داروسازی دانشکده داروهای بنیادی دانشگاه دولتی مسکو استاد لا مونوسف الگ مدودف، 3 ماه قرنطینه تمام شد و حالا شما چگونه می توانید لباس های تابستانی را بپوشید اگر اضافه وزن پیدا کرده باشد.

مصرف آجیل برای سلامتی و مبازه با چاقی - اسپوتنیک ایران
مصرف آجیل برای سلامتی و مبازه با چاقی

من معتقدم بازگشت به زندگی عادی و روال روزمره منجر به عادی شدن وزن خواهد شد. در انزوا ، فرد فعالیت بدنی کمتری داشت که می تواند منجر به افزایش وزن شده باشد.

مصرف غذای متعادل با مصرف بیشتر غذاهای گیاهی بازگشت به وزن قبلی را برای شما فراهم می کند. اما هنوز خطر کرونا وجود دارد بنابراین غذاهایی را مصرف کنند که بتوانند دفاع آنتی اکسیدانی بدن را تقویت کنند. چنین محصولاتی ، بیش از همه در اسفناج ، گوجه فرنگی ، خیار ، کلم بروکلی ، آووکادو را شامل می شود.

مطالعات اخیر تأثیر مثبت گیاهان سرشار از اسید آمینه را بر ایمنی سیستم بدن تأیید می کند. لوبیا سبز ، مارچوبه (مارچوبه) ، فلفل قرمز در حفظ ایمنی ، در مبارزه با چاقی و بسیاری از بیماریهای غیر واگیر بسیار مهم است.

افزایش سهم محصولات نزدیک به رژیم مدیترانه ای از جمله متنوع ترین رژیم غذایی باشد. مصرف میوه و سبزیجات ، فرآورده های لبنی تخمیر شده (ماست ، کفیر و دیگران - کم چربی) ، پنیر ، آجیل به شما کمک می کند، برای کاهش مصرف چربی های اشباع و ترانس و همچنین از نان سبوس دار به جای رنگ سفید بهتر است از روغن های گیاهی استفاده کنید تا کره.

رژیم و تعداد وعده های غذایی در روز بسیار متفاوت است و به تربیت ، سن،  خانواده ، ساعات کار ، ترجیح غذایی همسران و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد، اما سعی کنید وعده های غذایی خود را بیشتر اما میزان ان را کمتر کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала