اظهارات معاون وزارت بهداشت ایران در خصوص تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا

© Sputnik / Anton Bystrov /  مراجعه به بانک تصاویر اظهارات معاون وزارت بهداشت ایران در خصوص تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا
اظهارات معاون وزارت بهداشت ایران در خصوص تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون درمان وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های بهداشتی، تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست.

به گزارش اسپوتنیک،‌ دکتر قاسم‌ جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ایران، دکتر طالبیان مشاور اجرایی این‌ معاونت و دکتر ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بخش‌های مختلف بیمارستان امیرالمومنین اهواز وابسته به سازمان تامین استان خوزستان و به عنوان یکی از بیمارستان‌های مختص بیماران کرونایی بازدید کردند.

خبر خوش سازمان جهانی بهداشت برای جهانیان  - اسپوتنیک ایران
خبر خوش سازمان جهانی بهداشت برای جهانیان

وی در این بازدید از تلاش تیم‌های مدیریتی و اجرایی، پزشکان و کارکنان شاغل در بیمارستان‌های یاد شده برای خدمت‌رسانی مطلوب و قابل قبول در تمامی بخش‌های مختلف به بیماران، قدردانی و برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

دکتر قاسم جان بابایی در این جلسه با اشاره به سیر نزولی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایران گفت: رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه قطع زنجیره انتقال بیماری بشمار می رود.

وی با اشاره به وضعیت شیوع بالای بیماریهای حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس در چند استان این کشورافزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ناقلین بدون علامت، نقش به سزایی در گسترش و همه گیری این ویروس دارد.

دکتر جان بابایی، یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری در برابر بیماری کووید ۱۹ را استفاده از وسایل حفاظت فردی همچون ماسک برشمرد.

گفتنی است استان خوزستان از حدود چند هفته پیش در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала