نگرانی آنجلینا جولی به خاطر آینده دختر سیاه پوست خود در آمریکا

© Sputnik / Ekaterina Tshesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر نگرانی آنجلینا جولی به خاطر آینده دختر سیاه پوست خود در آمریکا
نگرانی آنجلینا جولی به خاطر آینده دختر سیاه پوست خود در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنجلینا جولی، بازیگر آمریکایی و سفیر حسن نیت دفتر کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد نگران آینده زاهارا، دختر 15 ساله سیاه پوست خود در ایالات متحده است.

به گزارش اسپوتنیک، او در مصاحبه ای با نشریه  Harper's Bazaar در این باره صحبت کرد.

به گفته جولی ، بیش از 70 میلیون نفر در سراسر جهان به دلیل جنگ و آزار و شکنجه مجبور به ترک خانه های خود شدند و در آمریکا "نژادپرستی و تبعیض وجود دارد".

بازیگر مشهور آمریکایی گفت:" سیستمی که از من محافظت می کند  اما نمی تواند از دخترم یا هر مرد ، زن یا کودک دیگری با رنگ پوست دیگر محافظت کند ، قابل قبول نیست. ما باید از همدلی و نیات خوب فراتر رفته به قوانینی و سیاستی برسیم که در واقع علیه نژادپرستی ساختاری و مصونیت نژاد پرستان از مجازات باشد."

آنجلینا جولی در برنامه امشب با جی لنو - اسپوتنیک ایران
آنجلینا جولی سفیر حسن نیت و صلح

در عین حال ، به عقیده وی ، پایان دادن به خودسری پلیس علیه شهروندان سیاه پوست ایالات متحده فقط آغاز است و باید  در همه جنبه های جامعه ، از سیاست گرفته تا نظام آموزشی تجدید نظر شود.

آنجلینا جولی همچنین گفت که در طول همه گیری بیماری نوع جدید ویروس کرونا او با همه نیروی خود سعی کرد آرام باشد تا مبادا هیجان و نگرانی خود را به بچه هایش منتقل کند.

آنجلینا جولی شش فرزند دارد که همه آنها نام خانوادگی دو بخشی جولی-پیت را دارند. سه نفر از آنها - دخترش شیلو و ناکس و ویوین، پسران  دوقلو، فرزندان تنی جولی و همسر سابقش برد پیت هستند. این زوج مادوکس ، زاهارا و پاکس را در کشورهای مختلف به فرزندی پذیرفته اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала