زیردریایی های ایالات متحده با کیفیت پایین ساخته شدند

© AP Photo / Robert F. Bukatyزیردریایی های ایالات متحده با کیفیت پایین ساخته شدند
زیردریایی های ایالات متحده با کیفیت پایین ساخته شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زیردریایی های ایالات متحده برای چندین دهه از فلز با کیفیت پایین ساخته شده است. تقلب یکی از کارمندان شرکت تأمین کننده اخیرا آشکار شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، شرکت Bradken که فولاد با استحکام بالا به کشتی سازی برقی و نیوپورت نیوز تهیه می کند، و برای زیر دریایی های نیروی دریایی ایالات متحده می سازد، سال هاست که نتایج آزمایشات کارخانه را جعل کرده و فولاد با کیفیت پایین را به پیمانکاران ارتش آمریکا عرضه می کند.

دکل آنتن - اسپوتنیک ایران
اهالی روستای پرو تکنسین های شبکه 4G را ربودند

در سال 2008، شرکت برادکن، یک کارخانه ریخته گری در تاکوما به دست آورد و در سال 2017 مدیریت شرکت فهمید که مدیر کارخانه متالورژی نتایج آزمایش فولاد تمام شده را در مورد استحکامات را جعل می کند. پس از تحقیقات داخلی، این مشکل به سازمان های اجرای قانون و دادستانی گزارش شد که آنها نیز به بررسی این وضعیت پرداختند.

معلوم شد ایلین توماس مدیر 66 ساله کارخانه متالورژی نتایج بازرسی از 240 محموله فولادی را جعل کرده است، این نیمی از کالاهایی است که این شرکت برای نیاز نیروی دریایی آمریکا تهیه کرده است.

در طی بررسی ها مشخص شد که توماس از سال 1990 نتایج آزمایش نادرست را گزارش کرده بوده و این تنها بعد از اینکه جانشین ایلین قبل از تصدی پست، مستندات کارخانه را چک کرده و اختلافات مشکوکی کشف کرد و دستکاری هایی مشخص شد.

اسناد خسارت زیردریایی را به دلیل فولاد کم کیفیت گزارش نمی دهد و مشخص نمی کند که کدام زیردریایی از مواد عادی ساخته شده است، با این حال دادستان خاطرنشان کرد: شرکت بردکن جان ملوانان را به خطر انداخته است و نیروی دریایی ایالات متحده را مجبور به پرداخت هزینه های اضافی برای ترمیم زیردریایی ها کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала