ترامپ: رسانه ها درباره اعتراضات سیاتل پنهان کاری می کنند

© AP Photo / Evan Vucciترامپ: رسانه ها درباره اعتراضات سیاتل پنهان کاری می کنند
ترامپ: رسانه ها درباره اعتراضات سیاتل پنهان کاری می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا، رسانه ها را به پنهان کردن اطلاعات در مورد اعتراضات در سیاتل متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  با انتقاد از رسانه های خبری این کشور، گفت: رسانه ها عامدانه اعتراضات در سیاتل آمریکا که در پی آن معترضان در"کپیتال هیل" اعلام خودمختاری کردند را پوشش ندادند.

اعلام خودمختاری بخشی از سیاتل + تصاویر - اسپوتنیک ایران
اعلام خودمختاری بخشی از سیاتل + تصاویر

 پیش از این رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند معترضان ضد نژادپرستی در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن آمریکا بخشی از شهر را به تصرف خود درآوردند و اعلام خودمختاری کردند.

رئیس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: آیا کسی متوجه شده که رسانه ها جعلی تا چه حد تبلیغات ناچیز در مورد کودتای رادیکال چپ در سیاتل می نویسند؟ این کار عامدانه صورت گرفته، زیرا آنها می دانند که عدم پوشش خبری، ضعف و بی کفایتی سیاسی را نشان می‌دهد. شهردار سیاتل و فرماندار ایالت واشنگتن باید از خود خجالت بکشند. این وضعیت به سادگی  قابل حل شدن است.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این با حمله به مقام‌های شهر سیاتل و ایالت واشنگتن گفته بود که سریعتر این تظاهرات را جمع کنند وگرنه خود اقدام کرده و با استفاده از ارتش معترضان را سرکوب خواهد کرد.

شایان ذکر است که مرگ جورج فلوید سیاه‌پوست بدست یک پلیس سفید پوست موجی از اعتراضات ضد نژادپرستی را در شهر‌های مختلف آمریکا به دنبال داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала