هشدار و تهدید کره شمالی علیه کره جنوبی

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار و تهدید کره شمالی علیه کره جنوبی
هشدار و تهدید کره شمالی علیه کره جنوبی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کره شمالی به ارتش این کشور برای اقدامات تلافی جویانه علیه کره جنوبی، فرمان آماده باش داد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه Rodong Sinmun نوشت؛ در پی اقدامات توهین آمیز کره جنوبی علیه مقامات کره شمالی، به ارتش این کشور دستور داده شده تا برای پاسخ تلاقی جویانه آمادگی های لازم را داشته باشند.

کره شمالی   - اسپوتنیک ایران
قطع خطوط نظامی بین کره شمالی و کره جنوبی

در این گزارش این نشریه چاپ کره شمالی آمده؛ اقدامات تلافی جویانه و بی رحمانه ادامه خواهد یافت. ارتش شکست ناپذیر، قدرتمند و انقلابی ما کاری را شروع خواهند کرد که انتقام مردم ما را بگیرند که عصبانی تر از همیشه هستند.

این روزنامه افزود؛ مردم و سربازان این کشور اجازه نخواهند داد تا هویت رهبر این کشور خدشه دار شود و اقدامات تلافی جویانه در دستور کار قرار دارد تا این عصبانیت به نمایش گذاشته شود.

از زمان پخش انتشار برگه‌ها و اوراق تبلیغاتی علیه کره شمالی توسط فعالان کره جنوبی در مرز کره شمالی، پیونگ‌یانگ چندین بار تهدید به واکنش کرده و اخیر تمامی خطوط ارتباطی با دولت و ارتش کره جنوبی را نیز قطع کرده است.

روز شنبه 14 ژوئن، "کیم یو جونگ" خواهر رهبر کره شمالی در پی انتشار برگه‌ها و اوراق تبلیغاتی علیه کره شمالی طی بیانیه‌ای خطاب به دولت کره جنوبی تهدید کرد، پیونگ یانگ به زودی دفتر فرهنگی میان دو کشور که نماد ارتباط میان دو کره به شمار می‌رود را تعطیل خواهد کرد.

این تهدیدها در حالی صورت گرفته که "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی و "مون جائه این" رئیس جمهور کره جنوبی در سال 2018 سه بار با یکدیگر دیدار کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала