آخرین اخبار پیرامون ویروس کرونا در ایران

اشتراک
بر اساس اعلام وزارت بهداشت ایران، میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور به 9 هزار نفر نزدیک شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز دوشنبه آخرین آمار مربوط به افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا و همچنین میزان مرگ و میر ناشی از آن را اعلام کرد.

اوج گیری دوباره کرونا: پایتخت ایران در آستانه وضعیت قرمز - اسپوتنیک ایران
اعلام استان‌های دارای وضعیت قرمز کرونا در ایران

وی گفت: " در شبانه روز گذشته  تا ظهر امروز 26 خرداد بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی دو هزار و 449 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند. از بین مبتلایان جدید،842  نفر مورد بستری و 1607 نفر موارد سرپایی یا در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور به 189 هزار و 879 نفر رسید."

وی افزود : " در طول 24 ساعت گذشته 113 بیمار دیگر مبتلا به کووید 19 در کشور جان باختند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون 8 هزار و 950 نفر جان خود را از دست داده اند."

سخنگوی وزارت بهداشت ایران همچنین خاطرنشان کرد: " بر اساس این گزارش ها تاکنون 150 هزار و 590 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. 2765 نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت در بخش های آی سی یو قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала