واکنش روحانی به افزایش قیمت ها در ایران

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyواکنش روحانی به افزایش قیمت ها در ایران
واکنش روحانی به افزایش قیمت ها در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور ایران، اولویت نخست دولت را در کنترل عوارض اقتصادی کرونا، مراقبت از معیشت و اقتصاد خانوار به ویژه اقشار کم‌برخوردار اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران گفت: اولویت نخست دولت در کنترل عوارض اقتصادی کرونا، مراقبت از معیشت و اقتصاد خانوار به ویژه اقشار کم‌برخوردار است.

روحانی افزود: نظارت و مراقبت دقیق و واکنش به هنگام در مقابل افزایش قیمت‌ها از وظایف خطیر همه مسئولان، تولیدکنندگان، اصناف و فروشندگان است و کوتاهی و اهمال در این خصوص به هیچ وجه پذیرفته نیست. خوشبختانه دولت از همان ابتدای بروز این بیماری برای رفع عوارض اقتصادی کرونا با دقت برنامه‌ریزی کرده و با طراحی سیاست‌های خاص، تلاش کرده است با اتکا به مردم و با قدرت در برابر این وضعیت دشوار تاب آوری داشته باشد.

روحانی: می توانیم در جهش تولید موفق شویم - اسپوتنیک ایران
روحانی: می توانیم در جهش تولید موفق شویم

وی ادامه داد: اگر چه متخصصان اقتصادی معتقدند عوارض اقتصادی کرونا ماندگارتر و آسیب‌زننده‌تر از خود کرونا است، اما دولت تلاش کرده با تمهیدات خاص مانع از وارد شدن عوارض و آسیب‌های جدی به مردم و اقتصاد کشور از این ناحیه شود. کنترل قیمت‌ها و کنترل بازار صرفا با دستور، بخشنامه و ابلاغ‌های اداری ممکن نیست و تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های اقتصادی باید در شرایط اقتصادی خاص این روزها با مراقبت و حساسیت بیشتری در کنار مردم حضور داشته باشند و بر بازار نظارت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала