واکنش عضو تشخیص مصلحت به میزان مرگ و میر ناشی از کرونا

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehواکنش عضو تشخیص مصلحت به میزان مرگ و میر ناشی از کرونا
واکنش عضو تشخیص مصلحت به میزان مرگ و میر ناشی از کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو مجمع تشخیص مصلحت ایران با اشاره به میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا و مقایسه آن با دلایل دیگر مرگ و میر خواستار توجه بیشتر به حوزه سلامت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان نشست کارگروه ارزیابی فرصت‌های مدیریت کرونا، گفت: " الان کرونا، سلامت را تهدید کرده ولی 5 درصد فوتی‌های ما هم (ناشی از کرونا) نیست و بقیه به دلایل مختلف فوت می‌کنند. "

سیلاب درایران  - اسپوتنیک ایران
نه فقط کرونا بلکه همچنین سیلاب درایران قربانی می گیرد

 وی خاطرنشان کرد:" تصادف، سرطان، فشار خون و ناراحتی‌های قلبی هم مشکلات عدیده هستند که حوزه سلامت مردم وجود دارد. مهم این است که از این به بعد همیشه به موضوع سلامت بپردازیم. "

این عضو مجمع تشخیص مصلحت تاکید کرد : " این نباید باشد که یک حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد و 8 هزار نفر کشته می‌شودند (را مورد توجه قرار دهیم) اما تلفات 18 هزار نفری تصادفات رانندگی را موضوع مهمی ندانیم. باید این موضوع را مدیریت کنیم که مردم و حکومت برنامه‌شان سلامت باشد. "

وی با تاکید بر اینکه بیمه‌ها باید به گونه‌ای باشند که مردم در زیر بار سلامت، سلامتشان را از دست ندهند، خاطرنشان کرد: " وقتی یک نفر در یک خانواده مریض می شود، کل خانواده درگیر آن می‌شوند. "

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала