ماموریت نیروهای مسلح هرگز تمام نمی ‌شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران
سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران اعلام داشت: مأموریت‌های نیروهای مسلح مداوم و مستمر است و هیچ‌ گاه تعطیل نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در نشستی با نیروهای مسلح که امروز (یکشنبه) در این ستاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: آنچه که تاکنون در مواجهه با بیماری کرونا استنباط شده، این است که این ویروس، ناشناخته، مرموز و غیر قابل پیش‌بینی است و همواره می‌تواند خود را با شرایط مختلف وفق دهد.

تجاوز جنگنده های اسرائیلی به حریم هوایی لبنان - اسپوتنیک ایران
تجاوز جنگنده های اسرائیلی به حریم هوایی لبنان

وی افزود: ناشناخته بودن این ویروس، کار را برای مقابله با آن دشوارتر می‌کند؛ همچنان‌که تجربه تاکنون نشان داده که نمی‌توان به پیش‌بینی‌ها در این رابطه اتکا کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص نحوه مقابله با این ویروس در آینده عنوان کرد: سازمان‌های مختلف نیروهای مسلح تاکنون در این رابطه فعالیت‌های تحقیقاتی لازم را در دستور کار داشته‌ اند و در این نشست از تجمیع فعالیت‌ها برنامه‌ای راهبردی احصا خواهد شد.

سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه ما باید برای ۹ ماهه سال ۹۹ برنامه داشته باشیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های آموزشی، رزمایشی و دفاعی را انجام دهیم، گفت: مأموریت‌های نیروهای مسلح در برقراری امنیت همچنان ادامه دارد و ما در این رابطه ضمن مقابله با شیوع ویروس کرونا، تلاش توأمان خواهیم داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بر ضرورت آمادگی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع در شرایط مختلف تأکید و بیان کرد: مأموریت‌های نیروهای مسلح مداوم و مستمر است و هیچ‌ گاه تعطیل نخواهد شد؛ لذا نیروهای مسلح با یک وقفه کوتاه‌مدت از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف آموزشی، رزمایشی، تمرینی و دیگر مأموریت‌های عادی آغاز کرده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه روند دفاع، زندگی و کار توأم با این بیماری در جامعه و نیروهای مسلح در جریان خواهد بود، افزود: نیروهای مسلح فعالیت‌های خود را در حوزه برقراری امنیت و فعالیت‌های ستادی، آموزشی، صنعتی و... ادامه خواهند داد تا در آینده دچار غافلگیریِ احتمالی نشویم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала