عرضه ماسک‌های خندان در بازار +ویدئو، عکس

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر مقابله با کرونا: تولید ماسک در کارخانه پرچم سازی
مقابله با کرونا: تولید ماسک در کارخانه پرچم سازی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خلاقیت در طراحی ماسک‌هایی با چهره خندان افراد با استقبال فراوانی روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک، زندگی در امتداد کرونا و تاثیر آن بر سبک زندگی سبب ظهور خلاقیت و ایده‌های بیشتری برای داشتن زندگی شاد و تلاش برای این امر مهم شده است. چند جوان خلاق بلژیکی ایده طراحی و تولید ماسک منقش به لبخند فرد استفاده کننده ماسک را عملی کردند و در قالب شرکت چیزباکس، ماشینی را تولید کرده‌اند که پس از ثبت عکس چهره خندان افراد، تصویر لبخند آنها را بر روی ماسکی اختصاصی چاپ می‌کند. این ماسک‌ها که با عنوان «ماسک خندان» عرضه شده با استقبال پرسنل درمانی بیمارستان‌ها و پیش‌خدمت‌های رستوران‌ها مواجه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by داروغذا (@daroughaza) on

این شرکت ضمن تاکید بر کارآیی ماسک‌های خندان در برابر نفوذ ویروس کرونا اعلام کرده که از طریق وب‌سایت امکان دریافت سفارش‌ها به صورت آنلاین را دارد. کاربران بسیاری این ایده را تحسین می‌کنند و عنوان می‌کنند با این ماسک‌ها هم فرد استفاده کننده از ماسک و هم افرادی که با او در ارتباط دارند احساس بهتری خواهند داشت.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران نمونه‌های فراوانی از ماسک‌های جذابی که افراد برای خود درست کرده‌اند که از حالت کسل کننده دور باشد و یا به نوعی آپشن‌دار باشد را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و از ایده‌های فراوانی رونمایی می‌کنند. بسیاری از کاربران نیز با توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری امیدوارند روزی پایان این ویروس همه‌گیر و منحوس را جشن بگیرند.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала