سخنگوی قوه قضاییه ایران: قاضی منصوری در رومانی دستگیر شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سخنگوی قوه قضاییه ایران: قاضی منصوری در رومانی دستگیر شد
سخنگوی قوه قضاییه ایران: قاضی منصوری در رومانی دستگیر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی قوه قضاییه ایران از دستگیری قاضی منصوری در کشور رومانی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت متهم منصوری گفت: این فرد در اختیار اینترپل در کشور رومانی است و هماهنگی‌های لازم برای تحویل این فرد انجام شده است؛ اما به لحاظ اینکه آن کشور اصلا پرواز خارجی به علت شرایط کرونا وجود ندارد، این امر با تعویق انجام می‌شود و امیدواریم که این همکاری‌های دوجانبه استمرار داشته باشد.

انتشار تصویر افشا کننده محل استقرار سردار سلیمانی + عکس - اسپوتنیک ایران
انتشار تصویر افشا کننده محل استقرار سردار سلیمانی + عکس

 سخنگوی قوه قضاییه ایران همچنین درباره پرونده سید محمود موسوی مجد، گفت:این پرونده مربوط به سال ۹۷-۹۸ است و متهمین دیگر پرونده را حضور ذهن ندارم.

وی افزود: حکم این شخص صادر شده و قطعیت پیدا کرده است. دستگیری موسوی مجد ربطی به حادثه تروریستی شهادت سردار سلیمانی ندارد.

سخنگوی قوه قضاییه بیان داشت: در سنوات قبل به لحاظ ارتباطی که با این مجموعه داشته، اطلاعاتی در حوزه دفاعی و نظامی ما به ویژه در ارتباط با وزارت دفاع و نیروی قدس سپاه و تردد‌ها و اقامت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را به سرویس سیا و موساد داده است.

وی افزود: ارتباط این جاسوس به لحاظ اینکه مقیم سوریه بوده و خانواده اش مقیم سوریه هستند، در همان کشور با نیروهای مستشاری ایران بوده و اطلاعاتی را از حوزه فعالیت آن‌ها و وزارت دفاع جمع آوری می‌کرده و به دشمن می‌داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала