آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران

اشتراک
سخنگوی جدید وزارت بهداشت ایران: شمار مبتلایان به کرونا در کشور به 182 هزار و 545 نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایمنا، سیما سادات لاری، سخنگوی جدید وزارت بهداشت ایران در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته گفت: دو هزار و 362 نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به 182 هزار و 545 نفر رسیده است.

7 راهکار برای کاهش ابتلا به کرونا در وسایل نقلیه عمومی - اسپوتنیک ایران
7 راهکار برای کاهش ابتلا به کرونا در وسایل نقلیه عمومی

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون 144 هزار 649 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. تعداد افرادی که تست کرونا ویروس آن‌ها تاکنون مثبت اعلام شده، از میان یک میلیون و 196 هزار و 947 مورد آزمایش انجام شده در 130 آزمایشگاه مورد تأیید وزارت بهداشت تشخیص داده شده‌اند.

وی تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی 24 ساعت اخیر در کشور را 75 نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا هشت هزار و 659 نفر جان باخته‌اند.

لاری گفت: از تعداد مبتلایان شناسایی شده 687 مورد در موارد بیمارستانی و یک هزار و 675 مورد در مراکز درمانی سرپایی 16 ساعته بوده است. وضعیت کرونای استان لرستان خوزستان، کردستان، آذربایجان شرقی و هرمزگان قرمز است. دو هزار و 739 نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала