مسدود شدن تعداد زیادی از حساب های کاربری در توییتر به ظن تبلیغات

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مسدود شدن تعداد زیادی از حساب های کاربری در توییتر به ظن تبلیغات
مسدود شدن تعداد زیادی از حساب های کاربری در توییتر به ظن تبلیغات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه اجتماعی توییتر روز پنجشنبه اعلام کرد بیش از 32 هزار اکانت از جمله بیش از 1 هزار حساب کاربری از روسیه را مسدود و به فهرست سایت های احتمالاً تبلیغاتی اضافه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک در بیانیه منتشره آمده است: "امروز ما 32242 حساب کاربری به بایگانی عملیات اطلاعاتی مربوط به دولت ها اضافه می کنیم ... آنها شامل سه گروه عملیاتی مجزا هستند که ما  به چین ، روسیه و ترکیه نسبت می دهیم."

زاکربرگ به دلیل نشانه گداری پست ترامپ از توییتر انتقاد کرد - اسپوتنیک ایران
زاکربرگ به دلیل نشانه گذاری پست ترامپ از توییتر انتقاد کرد

از جمله 1152 حساب کاربری به روسیه نسبت داده شده است که طبق ادعای توئیتر ، گویا با یک سایت  دولتی به نام "آکتوالنایا پولتیکا" مرتبط هستند . در بیانیه توییتر امده است. "این سایت رسانه ای با پشتیبانی دولت در داخل روسیه به تبلیغات سیاسی مشغول است. شبکه حساب های کاربری مرتبط با این رسانه به علت نقض سیاست های ما در مورد تحریف اخبار به ویژه به این دلیل که آنها در باز انتشار و تقویت هماهنگ اخبار غیر واقعی  در راستای اهداف سیاسی دست داشتند، مسدود شده است." - توییتر قبلاً نیز حساب های کاربری در رابطه با این سایت روسی را مسدود کرده بود.

علاوه بر این ، دو شبکه  که گفته می شود با چین در ارتباط هستند  و یک شبکه  که گفته می شود با ترکیه در ارتباط می باشد ، مسدود شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала