واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به انتشار تصویر افشا کننده محل استقرار سردار سلیمانی

© Fotolia / Sakhorn38واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به انتشار تصویر جاسوس سیا و موساد
واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به انتشار تصویر جاسوس سیا و موساد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران شبکه های اجتماعی به انتشار تصویر و حکم اعدام افشا کننده محل استقرار سردار قاسم سلیمانی واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویر"محمود موسوی مجد" جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که به اتهام اعلام محل تردد و اسکان سردار قاسم سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف با حکم دادگاه انقلاب ایران به اعدام محکوم شده است، واکنش نشان دادند.

کاربری با نام علی چاهه، ضمن به اشتراک گذاشتن تصویر"محمود موسوی مجد" نوشت: جاسوس هیچ وقت در لباس منتقد نفوذ نمی‌کند.

​سجاد عابدی، یکی دیگر از کاربران توئیتر، در توضیح تصویر"محمود موسوی مجد" نوشت:کارگردان سریال گاندو بسم‌الله...

طبیعی است که جاسوسان،بدون ریش و آنکارد کرده نیستند و هم ریش دارند و هم صدای ولضالین ‌‌گفتنشان در نماز گوش فلک را کَر می‌کند.

​کاربر دیگری اینگونه نوشت: کشورت رو به چه قیمتی فروختی؟ یک مشت دلار؟

​جلال خالدی نیز از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر با انتشار تصویر"محمود موسوی مجد" واکنش نشان داد.

​یکی از کاریران می نویسد، چی میشه تورو هم بیارن اهواز، مشهد، تهران، قم، کرمان و دقیقا از همون مسیرهایی که پیکر شهدا و حاج قاسم رو رد کردند، رد کنند و مردمی که اون موقع با جون و دل اشک می‌ریختند و جگرشان بخاطر این ترور آتیش گرفته بود دوباره جمع بشن و هرچه که لایقت هست و بهت بگن... 

​علی نیز از کاربران توئیتر به نوع دیگری به این موضوع واکنش نشان داد. وی نوشت: نمیخوام با عکس نکبتش صفحه رو آلوده کنم.. اعدام در ملاءِ عام در میدان آزادی کمترین مجازات این حیوان است.

شایان ذکر است که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه ایران اعلام کرد؛ محمود موسوی مجد هم به سرویس موساد و هم سیا وصل شده بود و در قبال دریافت دلارهای آمریکایی در حوزه های امنیتی به ویژه نیروهای مسلح از جمله سپاه قدس اطلاعاتی را در اختیار سرویس های جاسوسی قرار داده بود.

وی افزود: این فرد اطلاعات در مورد محل استقرار و رفت و آمدهای سردار سلیمانی را در اختیار بیگانگان قرار داده بود که با حکم دادگاه به اعدام محکوم شد و اخیرا شعبه ١٩ دیوان عالی کشور اخیرا حکم اعدام را تایید کرده است و به زودی حکم اجرا می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала