ماجرای رشوه آمریکایی‌ها به ناخداهای نفتکش‌های ایرانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ماجرای رشوه آمریکایی‌ها به ناخداهای نفتکش‌های ایرانی
ماجرای رشوه آمریکایی‌ها به ناخداهای نفتکش‌های ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر مجمع تشخیص نظام ایران در خصوص تحویل سوخت به ونزوئلا گفت: وقتی ما کشتی فرستادیم، برخی گفتند که نروید که جنگ می‌شود. اما سپاه تصمیم گرفت که دوری بالای کشتی آمریکایی بزند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در خصوص ارسال سوخت به ونزوئلا گفت: ارسال سوخت به ونزوئلا نماد همین تحول است. جمهوری اسلامی تصمیم گرفت به یکی از دوستانش که ونزوئلا است و تحت شدیدترین تحریم است سوخت بدهد. با اینکه ما در خلیج فارس با آمریکا مواجه هستیم، تصمیم گرفتیم هم برادری خود را اثبات کنیم و هم اینکه پول آن را زودتر گرفتیم.

فرمانده‌ کل سپاه: حرکت نفتکش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا، مشق اقتدار بود - اسپوتنیک ایران
فرمانده‌ کل سپاه: حرکت نفتکش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا، مشق اقتدار بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران اظهار داشت: ما اقتصاد و برادری را با هم ترکیب کردیم. قبل از رسیدن کشتی‌های ما، مابه ازای آن وارد کشور شد. ما مانند خوی استعمارگری بعضی نیستیم که چند سلاح قدیمی به کشوری بدهد و پول از آن بگیرد.

رضایی افزود: وقتی ما کشتی فرستادیم، برخی گفتند که نروید که جنگ می‌شود. تهدید هم کرده بودند. اما سپاه تصمیم گرفت که دوری بالای کشتی آمریکایی بزند. جلسه در کاخ سفید تشکیل شد و حتی به ناخداهای کشتی گفتند که به شما پول می‌دهیم تا در آن بندر پهلو نگیرید.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی همین است. در جمهوری اسلامی هم تدبیر و هم شجاعت وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت ایران اضافه کرد: شما شوراهای شهر هستید و نماینده و اراده مردم هستید. باید مشکلات مردم را بگویید و حل کنید. ما هم پیگیری می‌کنیم تا مشکلات مردم را با هم حل کنیم. اما نباید از پیگیری منفعل نشوید.

رضایی تصریح کرد: امیدواریم تحولی که در سیاست، امنیت و مسائل نظامی شکل گرفته، در بخش اقتصاد و فرهنگ هم شکل بگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала