خودکشی یک کارگر صنعت نفت ایران به دلایل معیشتی + ویدئو

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر نظر تحلیلگر مشهور روس درباره چگونگی تاثیر تصمیم اوپک پلاس بر بازار نفت
 نظر تحلیلگر مشهور روس درباره چگونگی تاثیر تصمیم اوپک پلاس بر بازار نفت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از کارگران صنعت نفت ایران در استان خوزستان به دلیل وضع بد مالی خودکشی کرد.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران  ، "عمران" از کارکنان بخش نگهبانی چاه نفتی F19 در میدان نفتی یادآوران (منطقه هویزه شمال اهواز) به دلیل تاخیر پیمانکار در پرداخت حقوق، خود را حلق آویز کرد. وی زیرمجموعه موسسه "نظم آفرینان ایمان" فعالیت می کرد.

این کارگر جوان، به گفته همکارانش تا آنجا پیش رفت که بدترین شرایط قرارداد های تحمیلی پیمانکار را نیز مثل بقیه کارگران، تقبل کرد تا بتواند به کار خود ادامه دهد و حداقل حقوقی را هزینه خانواده خود کند اما همان نیز محقق نشد

به گفته این کارگران، محرومیت از مزایا و پرداخت نشدن حقوق فشار مضاعفی را بر آنها وارد کرده است.

​ در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فوت کارگر یکی از شرکت های نفتی استان دکتر "ارسلان غمگین" مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دستور بررسی موضوع را صادر کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ضمن این که شخصا موضوع را پیگیری می نمایند به معاون روابط کار و روسای اداره بازرسی کار، اداره روابط کار و اداره حراست و همچنین اداره تعاون، کار و رفاه محل، دستور بررسی ویژه و فوری را برای اعلام نتیجه در کمترین زمان ممکن به مدیریت اداره کل صادر کرد.

یکی از کارگران شرکت نظم آفرینان ایمان در تشریح علت خودکشی همکار خود در گفتگو با ایلنا، اظهار کرد: پیمانکار فعلی شرکت حدود ۵ سال فعالیت می‌کند که در این پنج سال حقوق را کم‌ کرده و دریافتی ما نسبت به جاهای دیگر کمتر است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала