فرمانده‌ کل سپاه: حرکت نفتکش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا، مشق اقتدار بود

© Photo / IRNAفرمانده‌ کل سپاه: حرکت نفتکش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا، مشق اقتدار بود
فرمانده‌ کل سپاه: حرکت نفتکش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا، مشق اقتدار بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکت نفتکش‌های ایرانی به‌ سمت ونزوئلا را تحمیل اراده این کشور به دشمن خود دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسین سلامی، فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: همه نمادهایی که آمریکا توسط آنها خود را معرفی می‌کرد و تصویری غیرواقعی به جهان ارائه می‌داد در حال سقوط هستند و آمریکا در حال پاره پاره کردن تصویری است که از خود ساخته بود.

ماهواره نظامی ایران - اسپوتنیک ایران
رصد نفتکش های اعزامی به ونزوئلا با ماهواره جدید نور

سردار سلامی گفت: آمریکا با مفاهیمی زیبا خود را معرفی می‌کرد اما واقعیت‌های دردآلود جامعه آمریکا که زیر معانی این مفاهیم مخفی مانده در حال آشکار شدن است. آنها خود را محل آزادی و اقتدار ‌ حقوق بشر می‌دانستند اما همه این نمادها فرو ریخت و تمام این معانی رنگ باخت.

فرمانده‌ کل سپاه بیان داشت: امروز چهره آمریکا مانند چهره چرک‌آلودی است که شکسته است. آمریکا فروپاشیده است چون قوه مرکزی تدبیر دیگر ناتوان است. وقتی حکمت به قدرت متصل نیست، قدرت عکس خود عمل می‌کند، این چیزی جز افزایش نفرت بیشتر و شلوغ شدن خیابان‌ها نخواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به حرکت نفتکش‌های ایران به‌ سمت ونزوئلا، افزود: ما مشق اقتدار کردیم. بزرگترین رزمایش اقتدار ما تحمیل اراده و حرکت کشتی‌های ما در دریاهای آزاد از خلیج فارس تا ونزوئلا بود. امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت مشکلات را پشت‌سر می‌گذارد و مشکلات زیر اراده و ایمان این ملت قابل حل شدن است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала