آخرین جرم بانوی بازیگر ایرانی و دستگیری او +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / Cunaplusسلول زندان
سلول زندان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرستو صالحی با انتشار تصویری در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام، خبر از احضار در دادگاه داد!

به گزارش اسپوتنیک، پرستو صالحی به دلیل انتشار پست های مختلف در صفحه اینستاگرام خود که در مورد حضور معترضان در جلوی دانشگاه امیرکبیر و غیره بود، به علت حمایت هایی که از این معترضان کرده بود توسط پلیس احضار شد.

View this post on Instagram

A post shared by Parastoo (Elham)Salehi 🌱 (@parastoosalehi56) on

 

او اعلام کرده است که پس از دستگیری او، خانواده اش به سختی وثیقه پیدا کرده و او را موقتا از کلانتری به بیرون آورده اند. همچنین افزوده است که اگر خانواده او وثیقه نیاورده بودند، او به بازداشتگاه میرفته است.
این بانوی بازیگر همچنین به افرادی که معتقدند که سلبریتی های آمریکایی بر خلاف سلبریتی های ایرانی در کنار مردم خود هستند، انتقاد کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Clip_janjal2 (@clip_janjal2) on

 

او در اینستاگرام خود نوشت که
این آخرین جرم من است!
و برای اونهایی می نویسم که حضور بازیگران در تظاهرات های آمریکا بر علیه نژادپرستی رو تو حلق ما کردین، که اونها کنار مردمشونن و شما… من امروز لحظاتی و تجربه کردم، خانواده ام لحظاتی رو گذروندن که … به خاطر پست های انتقادی به خاطر حضور در مراسم تشییع قربانیان سقوط هوا‌پیما مقابل دانشگاه امیرکبیر و …
نه من امروز نترسیدم،
تمام شدم !!! موقعی که برای وثیقه، جواز کسب و سند خواستن ازم برای اینکه بازداشت نشم موقتا و من نداشتم، اون‌ لحظه تمام شدم!!! شاید هنوز باورم نشده بود که انتقاد، اعتراض و مطالبه گری جرم است، بزه است و من بزه کار .
از امروز به خاطر تنهایی خودم سکوت می کنم، به حرمت موی سپید مادرم سکوت می کنم، به خاطر تپش های قلب برادرم سکوت می کنم، به حرمت اشک چشمانم که امروز بی پناه و بی گناه ریخت سکوت می کنم ، سکوتی می کنم سنگین تر از فریاد … انتشار این خبر هم جرمی دیگر اضافه خواهد کرد به پرونده ام ولی این آخرین جرمم را هم مرتکب می شوم و تمام می کنم، این آخرین جرم من است.

بسیاری از کاربران با این بانو همراهی کرده و با او همدردی نمودند. به گفته بسیاری از کاربران این اتفاق حق او نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала