شناسایی ۲۰۹۵ مبتلای جدید به کرونا در ایران

اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام داشت: ۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باخته اند و ۲ هزار و ۹۵ مبتلای جدید به کرونا در کشور شناسایی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، روز سه شنبه اعلام داشت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۲ هزار و ۹۵ بیمار جدید مبتلا به "کووید-۱۹" در کشور شناسایی شد.

روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه
 - اسپوتنیک ایران
روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه

از بین مبتلایان جدید، ۹۰۱ مورد بستری و هزار و ۱۹۴ نفر موارد سرپایی یا در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به "کووید-۱۹" در کشور به ۱۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار دیگر مبتلا به "کووید-۱۹" در کشور جان باختند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۸ هزار و ۴۲۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

سادات لاری بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۱۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر از بیماران مبتلا به "کووید-۱۹" در کشور بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. ۲۶۳۹ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت در بخش های آی سی یو قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: آمار مبتلایان کرونا در استانهای کردستان، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و کرمانشاه رو به افزایش است. در روزهای گذشته به طور کلی آمار مبتلایان کرونا در کشور سیر صعودی داشته است. امیدواریم مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیر ضرور به کاهش موارد و کنترل اپیدمی "کووید-۱۹" یاری فرمایند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала