جاسوس موساد مرتبط با پرونده شهادت سردار سلیمانی نیست

© Photo / Vk.com/mossadofficialجاسوس موساد مرتبط با پرونده شهادت سردار سلیمانی نیست
جاسوس موساد مرتبط با پرونده شهادت سردار سلیمانی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرکز رسانه ای قوه قضاییه ایران اعلام کرد: تمامی مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها پیش از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است و پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، پس از اعلام خبر تایید حکم اعدام سید محمود موسوی مجد در شعبه نوزدهم دیوان عالی کشور که یکی از عناوین مجرمانه اش لو دادن محل تردد و اسکان فرماندهان نظامی از قبیل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ادوار گذشته به سرویس ‌های جاسوسی بیگانه از جمله سرویس موساد و سیا بوده است، مرکز رسانه قوه قضاییه در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه ۹۷ اعلام کرد.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران - اسپوتنیک ایران
حکم اعدام برای جاسوس سیا و افشای محل استقرار سردار سلیمانی

بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت امریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

بر اساس این گزارش پس از بازداشت موسوی مجد در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر می‌کند که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تایید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال می‌کند و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.

بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه؛ موسوی مجد از ابتدای بازداشت تاکنون ازاد نشده است.

گفتنی است، دونالد ترامپ رئیس ‌جمهور آمریکا پس از شهادت شهید سلیمانی در نشست خبری صراحتا اعلام کرد، این اقدام به دستور شخص وی انجام شد.

وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه ‌ای تصریح کرد که شهادت سپهبد سلیمانی براساس دستور رئیس جمهور آمریکا انجام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала