سردار ایرانی از انتقال تجربیات به خودروسازان داخلی خبر داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار ایرانی از انتقال تجربیات به خودروسازان داخلی خبر داد
سردار ایرانی از انتقال تجربیات به خودروسازان داخلی خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی هوافضای سپاه: دشمنان ما با برنامه، صنعت خودروسازی کشور را تحریم کردند و ما تبعات آن را در سال‌های 97 و 98 با دپوی خودرو‌های ناقص در پارکینگ‌ها مشاهده کردیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تجربیات تحقیقاتی‌مان را به خودروسازان منتقل خواهیم کرد، تاکید کرد: در بحث افزایش کیفی، ارزان سازی، کاهش مصرف سوخت و بومی سازی قطعات باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: در حوزه خودرو اقداماتی انجام شده که رو به جلو بوده و اخیرا تصمیم گیری شد کمیته‌هایی مشترک تشکیل شود از این رو در حوزه خودرو تجربیات خود را در بخش تحقیقات منتقل خواهیم کرد ضمن این که در بحث افزایش کیفی، ارزان سازی، کاهش مصرف سوخت و بومی سازی قطعات باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: در حوزه الکتریک و الکترونیک مجموعه ما توانمند است و می‌تواند تجربیات خود را در رفع کاستی‌های موجود ارائه کند البته شاید در بعضی از موارد نیاز به ورود فیزیکی ما نباشد و فقط تجربیات و اطلاعات خود را منتقل کنیم. اگر قطعه ساز، انحصاری شود این شروع فساد و اذیت کردن قطعه ساز خواهد بود ما در تجربه‌های دفاعی خود هیچ وقت کاری نکردیم که تامین کننده و سازنده انحصاری شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала